met rico naar de bios zijn geweest? Naar winnie the pooh, ik had het rico vorige week al beloofd en vandaag was mbt het openbaar vervoer de laatste mogenlijkheid nara die film te gaan (morgen draait ie voor het laatst maar dan rijden er in mijn wijk naar het station geen bussen)
rico vond het kei leuk ondanks dat hij niet helemaal lekker was. aan het eind ging ie spelen met eena nder kindje voor het scherm haha, er zaten in totaal maar 3 ouders en 3 kindjes incl ons. dus ja ik denk laat maar toedoen.
aan het eind werd rico ook steeds zieker weer.
hij heeft wel iets KEI goeds gedaan, hij heeft namelijk op een vreemde wc gezeten en gepoept EN geplast voor het eerst elders dan thuis! zoooo knap van m! het was wel diarree maar goed het is toch gebeurd hij gaf het tijdens de film zelf aan.
eenmaal de zaal uit ging het echter steeds minder goed, we liepen naar buiten en hij viel ineens ineen op de grond en kermde kei hard dat hij buikpijn had.
mijn vriendin zei al: hij kijkt ook zo glazig en hij ziet zo pips.
dus ik heb m opgetilt en toen zijn we verder gaan lopen richting station (rot eind lopen met een kind onder je arm) uiteindelijk trok ik het even nie meer dus ik liet m weer lopen, toen bij de stoplichten krijste hij de hele boel bij elkaar en zakte weer in elkaar. en toen kreeg hij dus weer diarree aanvallen. waterdun. het was echt even drama en heel jammer dat het zo afliep maar goed… helaas. toen heeft mijn vriendin m ook een eind gedragen en daarna maar nara huis gegaan want hij trok het echt niet meer zoveel pijn had ie. ik moet weer rennen nu want zn broek zit weer helemaal vol arme ziel
![]()