Wij vandaag toch

met rico naar de bios zijn geweest? Naar winnie the pooh, ik had het rico vorige week al beloofd en vandaag was mbt het openbaar vervoer de laatste mogenlijkheid nara die film te gaan (morgen draait ie voor het laatst maar dan rijden er in mijn wijk naar het station geen bussen)
rico vond het kei leuk ondanks dat hij niet helemaal lekker was. aan het eind ging ie spelen met eena nder kindje voor het scherm haha, er zaten in totaal maar 3 ouders en 3 kindjes incl ons. dus ja ik denk laat maar toedoen.
aan het eind werd rico ook steeds zieker weer.
hij heeft wel iets KEI goeds gedaan, hij heeft namelijk op een vreemde wc gezeten en gepoept EN geplast voor het eerst elders dan thuis! zoooo knap van m! het was wel diarree maar goed het is toch gebeurd hij gaf het tijdens de film zelf aan.
eenmaal de zaal uit ging het echter steeds minder goed, we liepen naar buiten en hij viel ineens ineen op de grond en kermde kei hard dat hij buikpijn had.
mijn vriendin zei al: hij kijkt ook zo glazig en hij ziet zo pips.
dus ik heb m opgetilt en toen zijn we verder gaan lopen richting station (rot eind lopen met een kind onder je arm) uiteindelijk trok ik het even nie meer dus ik liet m weer lopen, toen bij de stoplichten krijste hij de hele boel bij elkaar en zakte weer in elkaar. en toen kreeg hij dus weer diarree aanvallen. waterdun. het was echt even drama en heel jammer dat het zo afliep maar goed… helaas. toen heeft mijn vriendin m ook een eind gedragen en daarna maar nara huis gegaan want hij trok het echt niet meer zoveel pijn had ie. ik moet weer rennen nu want zn broek zit weer helemaal vol arme ziel

Vond 'ie de film leuk? Stoer dat je dat aandurft met een peuter, naar de bios.

Maar jeetje joh, wat heeft 'ie dan? Buikgriep ofzo? Klinkt wel heel naar. Geef 'm maar een dikke knuffel van mij en Erik!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Mriek: haha ik moet toegeven ik vond het heel spannend dus dat het niet druk was kwam erg goed uit, en ja hij vind winnie the pooh erg leuk, maar omdat we al zo’n 20 minuten moesten wachten voordat er uberhoudt al iets qua beeld kwam werd ie al wel wat onrustig. toen de film reclames (ook zo’n 10 minuten) begonnen ging hij met open mond en grote ogen zonder zijn ogen van het scherm af te wenden op zn stoel zitten en hij zat echt van: jeeeeeeee dat geluiid en dat grote beeld waaaauw. zo keek ie.
na 10 minuten was ie het dus echt weer zat omdat hij al bij al al 30 minuten op pooh aan het wachten was
dus in het beign van de film ging het goed, en na 15 minuten ging ie rondlopen. en na weer 15 min kwam ie weer zitten. en toen kwam er een meisje naar onder en toen gingen ze samen spelen (rondrennen in de bioscoop haha wat een lol) en aan het eind van de film de laatste 10 a 15 minuten keek hij weer maar ondertussen wel 2 keer naar de wc gweest en dus buikpijn gehad.
pfieuw wat een verhaal

ehm ja wat heeft ie, geen idee, had m maandag al van school gehaald bleek ie al niet te willen eten daarzo, dus ze zeiden al; volgens mij is ie nie lekker maar hij speelde wel.
daarna klaagde hij over buikpijn greep naar zijn kruis constant en durfde niet te plassen.
dus wij zn urine laten controleren. was allemaal goed maar op de plaatsen waar rico constant naar zn buik greep baarde hen zorgen dus moest ie naar een dokter toe die daar naar zou kijken en ja was gelukkig niks uitgekomen. toen kreeg hij ineens uitslag dus ik dacht aan waterpokken. en de woensdag was ie dan wel weer koortsvrij (wel die uitslag gekregen) en vrijdag begon ie weer verhoging te krijgen. ik moest voor mezelf naar de dokter ivm een andere pil. en ik had rico dus bij omdat papa niet thuis was. en ja toen zei ze dus van ; goh die vlekjes??
ik zo: ja ik weet niet misschien waterpokken dat heerst namelijk op school.
toen zei ze dat ze dat niet zeker wist maar dat er dan binnen een paar dagen wel veel meer zouden moeten zijn en blaasjes etc. en ze vermoede anders een virus (een andere dan de waterpokken) die die huiduitslag veroorzaakte.
enfin. gisteren had ie weer rond de 39 koorts en vanochtend was ie weer koortsvrij, en ik haedd zoiets van: dan toch maar naar de bios omdat hij er toch constant naar vroeg (grote tv pooh kijken) en ja onderweg had ie weer buikpijn (al vanaf maandag dus) en ja toen kwam de rest wat ik al vertelde in bovenstaand bericht.
ik weet dus niet hoe of wat.
lang verhaal maar goed, dan weet je het

Haha, lang verhaal inderdaad. Maar dan weet je dus niet zeker wat hij heeft? Nou ja, laten we dan maar denken dat het buikgriep is. Dan is het met een paar dagen hopelijk alweer stukken beter. Ik denk dat Erik zo’n bioscoop ook wel tof zou vinden, dat grote scherm en dat harde geluid. Maar inderdaad maar voor eventjes, haha.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

haha ja idd voor eventjes maargoed ik had zoiets van; we proberne het gewoon, lukt het niet gaan we gewoon en hij heeft zich goed gedragen hoor dus ja en dan ook nog op de grote vreemde wc gepoept en geplast. toppertje van me!
maar nee ik weet niet wat het is.
ik betwijfel of het buikgriep is, het KAN wel maar dat staat weer los van die uitslag van het andere virus. dus hij heeft meerdere dingen bij elkaar of het is 1 specifiek ding waar dit alles bij hoort. geen idee wat… maargoed. want hij hoest ook heel veel en is weer benauwd.
't hoort er allemaal bij helaas.
ik zal blij zijn als zijn immuunsysteem sterk genoeg is zodat ie niet zoveel ziek wordt.

maar weet je wat het is met die bioscoop? als het nou heel druk was was het vervelend als rico van hop naar her zou rennen.
maargoed dat andere kindje rende ook rond dus dan heb ik zoiets van: dan mag hij toch zeker ook wel

Sooo, wat stoer dat Rico al in de bios is geweest! Cool! Wel zielig dat hij diarree had gekregen, maar hij is toch heel stoer!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ja ik vind het ook wel stoer ik dacht; we proberen eens wat nieuws
en ja idd jammer van die diarree en buikpijn maar goed dat komt wel weer in orde met m