Wij vandaag ons huis gekocht hebben

Wij zijn sinds vandaag eigenaar van onze huurwoning. We hadden de mogelijkheid om deze met een aantrekkelijke regeling te kopen. Wij zijn dit jaar 5 jaar getrouwd en ik had dit 5 jaar geleden echt niet durven dromen. 5 jaar terug stonden we er financieel gezien heel erg beroerd voor. Het is bikkelen geweest maar ik ben nu zo trots op mezelf en mijn gezinnetje. Hebben we toch maar mooi voor elkaar gekregen. En nu zelfs een eigen huis. Had ik echt niet gedacht.
Nu word het een erg drukke tijd. In januari word onze toilet vernieuwd en in februari onze badkamer. Verder moet volgend jaar de buitenboel geschilderd worden wat we zelf gaan doen met wat hulp. Ook gaan we de zolder isoleren en daar een extra kamer maken. Word wel even afzien want we verwachten natuurlijk in mei onze kleine. De babykamer laten we zo, maar voor Rens moeten we zijn nieuwe kamer nog wel opknappen.
Word al met al dus best wel druk maar gelukkig hoef ik weinig zelf te doen. Behalve shoppen natuurlijk. daar heb ik geen moeite mee.
vooral niet voor de badkamer en de toilet, die zijn hier echt in een erbarmelijke staat(=30 jaar lang niets aan gedaan zitten geen eens tegels op de muren en veel schimmel)
Maar goed ondanks dat het druk gaat worden kunnen we dan wel lekker gaan genieten van ons eigen paleisje.

groetjes Ramona

Wat heerlijk, gefeliciteerd! Daar mag je met recht trots op zijn.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Heerlijlk hoor, gefeliciteerd!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Super!! Gefeliciteerd. Helemaal top!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Gefeliciteerd!!! En heel veel klusplezier (zo te lezen voor je man hihi) en shopplezier

Wat knap dat jullie er financieel nu zoveel beter voor staan. Daar mag je zeker trots op zijn.

Gefeliciteerd met de aankoop van jullie eigen huurwoning. Nu kun je tenminste lekker gaan opknappen. Want dat doe je natuurlijk niet als het je eigen huis niet is.

Groetjes,
Sandra

Oh lekker joh enne dat er beter voorstaan kennen wij heeeeeel erg goed. Trots ben je dan op jezelf he.

Groetjes,

Michèle

Bedankt voor alle felicitaies enne ik ben zeker trots. De eerste 3 jaar van ons huwelijk(tot de geboorte van Rens) zijn financieel heel pitttig geweest, niet dat we niet te eten hadden ofzo maar wel geen cent over voor iets extra’s. Dat moest allemaal worden afgelost Maar goed dat is wel gelukt zonder hulp of schuldsanering oid. Maar heeft me soms wel eens behoorlijke kopzorgen bezorgd.
Ik wilde perse schuldenvrij zijn voordat we aan kinderen zouden beginnen en ik was er al trots op dat dat gelukt was voordat Rens er was want het ging echt om een megaschuld.
Vetpot is het nog steeds niet maar daar zit ik niet mee. Ben blij dat we nu het huis hebben kunnen kopen. En door die gunstige regeling gaan we minder hypotheek betalen dus hou ik meer over om te sparen en dat is me volgende project het opbouwen van een goede buffer. En dat gaat zeker lukken.

groetjes Ramona

Geniet ervan nu het beter gaat!
En een dikke proficiat.
Groetjes Kristine