Wij vandaag naar de beeksebergen zijn geweest?

naar de beekse bergen gaan? yeah!! we gaan met rico’s peet oom, superleuk! wij struinen alle dierentuinen af in Nederland belgie en duitsland. haha dat is onze missie
We hebben er veel zin in alleen het weer zit niet heel erg mee, maargoed we doen sowieso de auto safari, hebben ook een kaartje voor speelland… dus we kijken even welke dag we precies gaan. als we s’ochtends zoiets hebben van: tis mooi weer, dan vertrekken we

Gewijzigd door - MamavanRico op 28 Jul 2011 19:46:41

Nog nooit geweest, lijkt me wel superleuk. Veel plezier, ik hoop op droog weer!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

haha ik ook, maar om even melig te doen: ik hoop dat het pijpenstelen regent (not!)

Oh leuk!
Dat is lang geleden dat ik daar geweest ben. Weet alleen nog dat ik toen enorm onder de indruk was haha.

Veel plezier!

kan je gelijk meeten geloof ik…

quote:
haha ik ook, maar om even melig te doen: ik hoop dat het pijpenstelen regent (not!)

Pas maar op met wat je zegt, voor je het weet heb je een verregende dag.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

haha ja we zien wel we beslissen in de ochtend of we gaan of niet, en we hebben nog 5 dagen

We zijn net terug! was heel erg leuk geweest zijn alleen bek en bek af van dat gewandel. we deden eigenlijk de auto safari maar halverwege dus uitgestapt en toen de hele dierentuin 3 keer rondgelopen, we wilde de boot safari doen maar elke keer net gemist. pff!
Beekse bergen Speelland hebben we ook nog kaartjes voor, dat wilde we er achteraan plakken maar we waren allemaal te moe om nog 1 stap te zetten… dat zegt dan wel weer wat he we hebben trouwens een jachtluipaard LANGS de auto gehad! kei gaaf!! Rico’s oom heeft de foto’s gemaakt hij zou binnenkort langs komen met zn geheugenkaart dan zet ik er wel een paar foto’s neer.
enfin we mogen nog tot 21 december naar speelland met deze kaartjes

trouwens; we hebben nog wel hard moeten lachen.
We zagen een gorilla van dichtbij. Rico zei: hee die zit in zn blote kont.
ik moest al lachen, en toen riep hij: aaapieee rico heeft een broek bij!
(dat was ook het geval voor het geval hij een ongelukje zou krijgen) hahah wij kwamen echt niet meer bij!

Gewijzigd door - MamavanRico op 28 Jul 2011 19:47:39

Klinkt goed! Haha, die Rico is een grapjas. Hilarisch!

Groetjes,
M

Wat een geloop daar he inge!
Ja…ik snap wat je bedoelt dat je geen stap meer kon zetten.
Wij hebben pas geleden de autoroute gedaan maar Aaron vond de giraffen verschrikkelijk eng, ze kwamen met hun tong de auto aflikken…nou…dat hadden ze beter niet kunnen doen!

Wij hebben nu alleen nog abonnement van speelland.

ALS…ALS…als het goed weer word gaan we dara aan het strand liggen en met de boot rond en lekker spelen daar.

Weet zeker dat Rico dat OOK erg leuk zal vinden.

Gr, Danielle

hahaha die Rico!
Leuk dat jullie een leuke dag hebben gehad! Vermoeiend he, zo’n dagje. Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest. Erg leuk maar ben helemaal uitgeteld hahahaha.
Geniet van de rust vanavond!

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

elkaar niet tegengekomen dus! wel gezellie!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

haha ja hij heeft humor, hij begint steeds vaker van die maffe opmerkingen te maken die mij ontzettend aan het lachen maken, kijk dat sleept mij door de PP heen!

@Kimmetje: was jij er ook vandaag?!

Gewijzigd door - MamavanRico op 28 Jul 2011 21:22:55

Wat fijn dat jullie zo’n leuke dag gehad hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Leuk he, ik vind het altijd heerlijk! Wij gingen er best vaak naartoe met 4 kids in de auto (toen waren de jongste 2 nog niet geboren) en pa en ma maar crossen! heerlijk!

@Bakmama Ja ik vond het zelfs benauwd! 'S ochtends was het nog wat mistig maar dat trok vrij snel bij, jij hebt toch niet binnen gezeten he?? enne idd flink end gelopen zeker als je persee de boot wil en die 3 keer mist en dus het park ook 3 keer op en neer gelopen bent pff

@maliwamamajada: haha hier heeft rico’s oom gereden

Gewijzigd door - MamavanRico op 29 Jul 2011 13:36:54