Wij vandaag lol hebben gehad in

de modder?
ja echt! een vriendin kwam vandaag lang met HAAR bordercollie en haar 2 kindjes van 4 en 6.
toen zijn we met haar kinderen hond, en rico shadow en ik naar een groot afgesloten veld gewandeld. en hebben daar de honden losgelaten en hebben met een werpstok ballen gegooit. shadow ging werkelijk waar HE-LE-MAAL los! en over de helft van het veld bleek het een modder poel. mevrouw maakte een sliding…en ja de rest vul maar in. ze zat van kop tot teen onder de slijk.
rico rent er achteraan en die valt zo BOEM in de modder. heeeel zijn kleding alles zat vol modder en gras. hij moest een beetje jammeren omdat hij schrok en rico is zovan: vieze handen?! NEEEEE. nu zat hij dus helemaal onder, niet alleen zijn handen. Uiteindelijk had hij ook wel lol en rende vrolijk in de modder plassen… tja ik dacht: hij is nu toch al smerig dus dan laat m maar toedoen haha. dat zal later vast nog wel vaker voorkomen.
toen ben ik met de honden en rico mee gaan rennen en uiteindelijk zaten we allemaal onder. Rico lachte zich suf!
Toen we net de dag hadden besproken toen hij in bed lag, was hij uitgebreid zijn : boem, shalow, bal, en mama en baby bah dag aan het vertellen.
en ohja we hebben uiteraard een uur in bad gelegen haha!

Haha, lekker smeren! Dat gaan jullie dus vaker doen

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

haha nou ik vond het best wel erg leuk ja, ik voelde me bijna zelf kind

Geweldig!!! Ik moet zeggen dat ik die dwangneurose ook eindelijk een beetje los kan laten… Lisa krijgt ook regelmatig de regenlaarsjes aan en stampt dan heerlijk in de plassen, totdat ze tot d’r nek toe nat is! En mama… die staat steeds maar te denken… laat het los, laat het los… en Nikki kijkt met grote ogen toe… Mama, dat mocht ik toch nooit?!.. Tja, sorry meisje, mama is positief aan het veranderen!!! Heerlijk toch, zo lekker vrij?! Lang leve de lol!

Kan ik me indenken Inge, hartstikke belangrijk!

Hihi Yavahn, moet lachen om je ‘laat het los, laat het los’. Zooooo herkenbaar! Ik ben echt van het nette, terwijl Erik stampen in plassen helemaal het einde vindt. Dus ik probeer (net als jij) altijd te denken: “Straks gaan die kleren uit en wassen we ze weer helemaal schoon. En Erik kan lekker in bad.” Nikki snapt dat mama persoonlijke groei doormaakt?

Groetjes,
M

hihi, ook heel herkenbaar hier!!!
Ik probeer het ook zoveel mogelijk los te laten, want ja, vies worden is ook belangrijk

Liefs, Anne

hahahahah je leuk, J is ook zo’n varkentje, hoe meer modder hoe beter, en dan mama weer alles wassen inclusief d’r haar, wat een drama! hihihih

INDERDAAD!!! ik heb ook elke keer zoiets van: gadver…
maar ja dadelijk zijn ze 7 en spelen ze alleen achter op het veld en dan komen ze ook zo thuis, dus kunnen we er net zo goed nu al niet moeilijk over doen nu we ze nog onder controle hebben en de keuze kunnen maken: mogen ze vies worden of niet?
wenperiode haha!