En het was super!
Rico mocht vandaag zijn verjaardag alvast op schooltje vieren en we mochten daar uiteraard bij zijn.
was superleuk!! Hij was ZOOOO trots en mocht ook trakteren. dat deed hij super! was echt leuk
Wij vandaag feest hebben gevierd op school?
Leuk dat jullie daarbij mochten zijn. Maar wat is de reden dat zijn verjaardag nu al gevierd is? Wij vieren zijn verjaardag op de creche altijd na zijn verjaardag? Lijkt me voor Rico ook verwarrend om nu al zijn verjaardag te vieren.
Bij ons op de creche mogen de ouders er niet bij zijn als de verjaardag gevierd wordt. Maar je mag wel je fototoestel achterlaten en dan maken ze foto’s voor je.
Groetjes,
Sandra
Wij mochten zelf kiezen,
Voor het ene kind is het verwarrend voor het andere niet,
Ik ken hem goed genoeg om te weten dat hij anders denkt dat hij WEER jarig is en WEER cadeau’s krijgt.
daarbij zitten er anders 5 dagen tussen en is zijn eigen feestje thuis het leukste,
en het leukste voor het laatst bewaren ivm cadeau’s vonden wij zelf fijner.
Rico weet ook (goed voorbereid) dat hij over een paar nachtjes slapen echt jarig is en dan cadeau’s krijgt. Ik persoonlijk vind dat een mooiere afsluiter dan andersom zeg maar.
En vind het wel jammer dat ze bij jullie niet bij de viering mogen zijn.
mocht er ook niet de hele dag bij zijn hoor maar gewoon een uur en een kwartier. vond het onwijs leuk om erbij te zijn!
Het lijkt mij juist niet leuk om te gaan trakteren, terwijl zijn verjaardag nog moet komen. Gewoon gevoelsmatig dat hij dan nog niet jarig is, maar wel gaat trakteren.
Ik wacht altijd tot hij echt jarig is. En als afsluiting van een leuke dag, mag hij ook nog eens daarna trakteren op de creche. Omdat hij er weer een jaartje bij heeft.
Maar goed dat is persoonlijk en ook prima dat iedereen dat anders doet
Aan de ene kant inderdaad wel jammer. Aan de andere kant zien zij het zo dat het echt een ding van hun is. Ze maken er ook een heel gebeuren om heen en een kind is toch anders als de ouders of een van de ouders erbij is. Tenslotte ben je er op de basisschool ook niet bij als je trakteerd. Ik vind het dus wel jammer, maar begrijp hun standpunt ook wel.
Groetjes,
Sandra
ja op school gaven ze dat ook als eerste optie aan, maar dan als er een dag tussen zat, maar bij rico zitten er 5 dagen tussen en dan vind ik het te lang zeg maar… snap je?
nu heeft hij iets om naar uit te kijken en hij taalt er ook nog verder niet naar dus zie het probleem zelf niet, maar daarom ik zeg al elk kind is anders. Rico vond het superleuk maar heeft wel zin in zijn verjaardag nu, hij zegt ook: nog 3 keer slapen
ik begrijp het punt van je school ook wel, maar ik vind zelf dat je dat als ouder een keer mee moet maken JUIST omdat het op de basisschool niet gebeurd.
Leuk!!
Bij ons is het makkelijk want Dylano gaat naar school op zijn verjaardag En voor de fam en vrienden wordt hij een dag later gevierd, Makkelijk dat hij op vrijdag jarig is:
Liefs Michelle
Wij hebben het ook eersder moeten vieren omdat aaron in de zomervakantie jarig is.
Wij mochten het laatste half uur komen en dan beginnne ze ook pas met het feestje van tevoren is gewoon les zeg maar.
Met 3 jaar mogen ze bij ons niet zelf trakteren maar doet school zoute stengels en ranja geven aan de kinderen en met 4 jaar mag je trakteren en wat mee naar huis geven.
Gr, Danielle
@Miremady: haha ja dat is dan idd erg handig!
@Danielle: Ook hier mogen wij de eerste traktatie niet zelf verzorgen, ofja… zij hebben een aantal dingen b.v. krentjes of plopkoekjes ofzoiets simpels, en wij mochten het dan wel mee naar huis nemen om er iets leuks omheen te maken…als je dat wilde. ik heb dat wel gedaan vond dat wel leuk om te doen.
Waarschijnlijk ook een verschil met psz en kdv; hier op het kdv mag je er als ouders ook niet bij zijn.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”