Wij vandaag een

Digitale Camera hebben gekocht? YEAH YEAH. Me is happy.

Mooi optijd voor morgen. Heb vandaag al een paar fotos gemaakt. Zal die zo proberen te laten zien.

Kan je morgen goed oefenen!!!

De mijne staat alweer op te laden!!! Want ja ik moet wel een volle batterij hebben voor morgen!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Er zitten bij mij geen oplaadbare batterijen bij. Maar deze zijn dus net nieuw en in mijn oude batterijen zitten ook Kodak batterijen in, dus die batterijen neem ik ook mee.

Hier mijn 1ste fotos met onze camera.

Talitha onze turnster:

Leuk! Wat een engerd zo hoog! Heerlijk dat je gelijk foto’s online kunt zetten.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Hihi, Nikki haalt de woorden uit mijn mond
Eng hoor, zo hoog
Maar leuke foto’s!
Ik zal onze batterijen van het fototoestel ook nog ff gauw opladen!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Ik weet 't. Talitha is een echte durfal op een rekstok. Ze heeft er 1 in haar tuin, sinds ze 4 is, een lage. Maar nu zit ze altijd in de hogere op school en zo. Dit is nog een stukkie hoger, maar ze is echt goed in wat ze doet in dat ding. Hou soms ook mijn hart vast, maar ik heb liever dat ze die dingen in de tuin doet, dan op een speelplaats.

Zo herkenbaar, ik was er vroeger ook niet vanaf te meppen. Mijn moeder heeft ook wat doodsangsten uitgestaan, zeker toen ik op turnen ging. Ik vond het zo lekker en verslavend, dat gevoel in je buik en de wind door je haar is zo super. Mmm, misschien maar weer eens mee beginnen? Nou nee, laat ook eigenlijk maar

Groeten,
Nikki (bag lady)

Ja, ik zat ook altijd in alle mogelijke bomen en op turnen inderdaad. De ringen waren mijn favorite toestel.

Ja, van mij ook. En dan de perfecte draai maken op het hoogste punt. Heerlijk.

Groeten,
Nikki (bag lady)