Wij vandaag een lange reis hebben gemaakt

Vanmorgen, om 7:44 de trein naar kimmie gepakt samen met jordy en Roy, jordy vond het een groot feest jaaaaaaaa riep ie toen ik zei dat we een lange reis gingen maken met de trein, maar na 5 min vroeg hij: mama zijn we er al? hadden nog 2:55 min te gaan hahaha… maar toen we er eenmaal waren heeft ie een liedje voor kimmie gezongen… heerlijk met sofie gespeelt (ondanks dat ze super moe was) geknuffeld met Victor, roy heeft het aapje weer uitgehangen hihi klom overal op, na een heerlijke taart wat geklets, al weer naar huis… zelfde reis alleen na 10 min werd roy al wakker, en ik ben blauw van het schoppen slaan, en heb een hoofd als een … van het gillen…

kim volgende keer kom ik met de auto hihi

maar was weer ff super jammer dat het zo kort was…

Tries

Liefs Tries

hartstikke leuk joh zo’n daggie!! nou ja als je een euto hebt , dan probeer je of dat inderdaad beter gaat , dan word zo’n dag nog leuker… knuffel van mij

** MAUREEN MAUREEN **

De trein, brrrrrrrrr. Na de zomertoer van vorig jaar heb ik er een hekel aan!
Wel lekker zo’n dagje weg.
Maare, wonen jullie zo ver uit elkaar Tries? (als ik vragen mag )

Groetjes Mim

Hoi,

Fijn dat jullie zo’n gezellige dag hebben gehad!

Enne…wat de trein betreft: ben 1,5 week geleden met Stephan samen met de trein naar een vriendin geweest.
Twee uur heen en twee uur terug…pffff…met overstappen.
EN EEN BUGGY!
Nou, tip aan iedereen: laat je buggy thuis!
Dat is echt geen doen, om je kind + buggy tegelijkertijd uit en in de trein te krijgen (had de buggy netjes ingeklapt hoor, maar er zitten van die fijne grote “gaten” tussen de afstap van de trein en het perron. Steef durfde daar logisch natuurlijk niet zelf vanaf. Vond ik trouwens ook niet zo fijn).
Maar ja, buggy moest mee aangezien we ook een tijd gingen winkelen.
Toch laat ik hem volgende keer thuis (buggy dan )
Is vast een stuk relaxter!

Maar goed, als ik jou was zou ik de volgende keer ook lekker de auto pakken. Zeker als het maar voor 1 dagje is!
Enne…is de verbouwing mooi geworden bij Kim, Tries??

Groetjes, mamma van Stephan

Hahaha,
En ik dacht altijd dat jullie achterbuurvrouwen waren ofzo!
Vindt het wel een teken van echte vriendschap als je zo ver gaat reizen voor je vriendin d’r verjaardag!
Groetjes Eljada

wat leuk dat jullie het gezellige hebben gehad alleen jammer dat het zo ver reizen was maar dat mag de pret niet drukken toch

gr marielle trotse mama vann tanja

idd lange reis gemaakt

maar as het dan gezellig is maak dat eigenlijk ook niet meer uit he

was het maar waar hahaha, nee was zeker de moeite waard…

Tries

Liefs Tries