Wij vandaag een feestje hadden

Ow ow ow wat is die knul van ons verwend, gewoon schandalig!

De halve tafel is bedekt!! En de meeste wisten dat hij zo’n spidermanfreak is en daar is ie dus flink mee verwend, van auto tot masker, en van ondergoed tot pet, véél spideyspulletjes dus.

Van m’n vader het vliegtuig van playmobil, en van m’n broer, (Milans peetoom) heeft hij de brandweerboot gekregen, echt superleuk!

Ze liggen pas net een uurtje in bed, het was echt een supergeslaagde dag!

Ik had ook m’n verjaardag alvast gevierd (2 september) en ben ook goed verwend, een mooie plant, kadobonnen van de parfumerie, een mooie olielamp voor buiten, een geursetje van esprit, en ook nog centjes.

Kortom een leuke warme dag :D!

Groetjes Nathalie & Co

Zo jullie zijn flink verwend.
Altijd leuk tich als je verwend wordt!

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ik heb helemaal geen feliciteertopic gezien! Of is Milan een dezer dagen jarig?
Of ben ik gewoon blondt?!

Tof dat het een leuk feest was met zoveel verwennerijen! Lekker nagenieten!

Groetekes, Sje

Heb even gezocht in de verjaardagskalender en Milan is morgen jarig! We zijn dus nog op tijd!

Groetekes, Sje

ja hoor dames, er is nog niemand te laat

Groetjes Nathalie & Co

Feestje is al geweest, zodat we morgen lekker een dagje weg kunnen, we gaan naar valkenburg :D!

Groetjes Nathalie & Co

Gefeliciteerd met je verjaardag morgen Milan.
Heel veel plezier morgen in Valkenburg.
Groetjes Maaike

Dank je allemaal!

Groetjes Nathalie & Co

Milan hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag vandaag en ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad in Valkenburg!

Groetjes,
Inge

Gefeliciteerd met je verjaardag
Zie dat je goed verwend bent
Heel veel plezier nog
Dikke knufffffffff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Milans verjaardagsdagje… We zijn heerlijk naar valkenburg geweest, de grot in geweest, uiteraard de kabelbaan, en de rodelbaan, die was gaf joh! Later nog naar de valkenier, das superleuk voor kids als Demi en Milan zo tussen de 3 en 10 jaar is dat echt nog leuk! Supersnelle waterglijbaan, was echt een toppie dagje.Is gewoon echt een gezellig stadje om eens heen te gaan en je de hele dag te vermaken

Nog heerlijk uit eten geweest met ons viertjes, alleen de terugweg helaas een uur stilgestaan in de file, was een ongeluk gebeurd

Eenmaal thuis de kadoos van vandaag nog even in elkaar gezet de verkeerstoren en de vliegveldset van playmobil, dus ons kereltje heeft een toppie dagje gehad…

En ligt nu ZONDER speentje in z’n bedje, hopelijk gaat dat ook nog goed Dat was de afspraak, als hij 4 is geen speen meer… Ik vond het wel écht heel zielig hoor, moest dan ook stiekum een traantje wegpinken mam, zei hij, het is niet makkelijk he om zonder fiepie te slapen pffftttt dat geloof ik meteen dat dat nu effe niet makkelijk voor hem is…

Groetjes Nathalie & Co