Wij vanavond zelfgemaakte bitterballen eten

Ja ja lekkere zelfgemaakte bitterballen!!! heerlijk met zelfgemaakte mostert!!! hahahha kan niet wachten tot ik thuis ben… Je kan hier geen bitterballen/ kroketten krijgen dus maak ik ze soms zelf (van mijn moeder geleerd!!!) tja waar moeders al niet goed voor zijn!

Oh lekker meid enne oh zo nederlands inderdaad. Lust je man ze wel dan??

Groetjes,

Michèle

hahha hij vind ze heerlijk alleen de mosterd snapt hij niet

Wat knap dat je zelf bitterballen maakt. Is dat niet ontzettend moeilijk te maken?

Krijg meteen zin in een kroket of bitterbal nu ik je topic zo lees.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Hmm… nou inderdaad!
Lekker een broodje kroket

maar wel knap!
Lekker van genieten vanavond!

Enne… hoe frituur je ze dan? Of hebben jullie wel een frituurpan?
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Mmmm, Stuur je voor ons een paar self-made bitterballen op?? Lekkerrrrrr

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Gaaf! Gat in de markt misschien in Malawi?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mijn tante verkocht krentebollen en zandkoekjes op Barbados, kende ze daar ook niet en was inderdaad een gat in de markt.

Groetjes,

Michèle

Zie je wel?! Ik wil wel een aandeel in de winst dan hè, voor dit geweldige idee!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hahahah, nee hoor helemaal niet moeilijk alleen je moet wel 2 dagen van te voren beginnen, stuk vlees in water met buolion helemaal uit elkaar laten vallen.
Dan vlees na 1 dag eruit halen. En in kleine stukjes snijden. Verder dan een blanke saus maken met boter en bloem (hier gebruik ik magarine boter is moeilijk aan te komen) en langzaam boulion toevoegen, daarna peterselie en op smaak brengen met zout en peper en het vlees erbij, dit minimaal 4 uur in de koelkast zetten, dan balletjes draaien of kroketvorm en dan door paneermeel (ik gebruik brood kruimels) ei en weer paneermeel, dan nogmaals 4 uur in de koelkast, daarna frieturen (ik doe het in een klein pannetje met olie en dan met een lepel eruit scheppen! heeeeeeerrrrlijk!!! en zoveel lekkerder dan uit een pakje!!!

Tis 9 uur 's ochtend en ik heb al trek in bitterballen na je verhaal! Hmmmm…

Ik zou toch niet weer zwanger zijn?? Toen at ik de eerste maanden ook tijdens mn misselijkheid iedere dag een broodje kroket, kon het NIET laten!

In elk geval: EET SMAKELIJK! Of, heb je ze al op? In dat geval waren ze zo lekker als je ze kunt omschrijven?

Ze waren heerlijk! hahhahha lekker smeuig and vol met vlees en lekker gekruid!!! jammie!!! ik heb er ook wat ingevroren voor een andere keer!

Zo in mn pauze toch maar even de wandeling naar de snackbar maken om een kroketje te halen!

Ben toch iedere dag op de fiets naar het werk gekomen, 15 km per dag, mag wel een keertje vind ik…

Bovendien stelt mn collega het net voor, hij heeft trek in patat. Tja, wie ben ik dan om niet mee te gaan??

Verdere excuses weet ik niet, ga er maar van genieten!

ha ha ha ja en je kunt niet iemand in zijn eentje laten eten Liske das niet aardig

Groetjes,

Michèle

Zo is het maar net, ik durf mn collega ook niet alleen hier door de achterbuurten van Den Haag naar de snackbar te laten lopen. Je hebt toch een bepaalde verantwoordelijkheid… It’s a dirty job, but somebody has got to do it…

Hahahahahahahh

Achterbuurten… Wij hebben geen achterbuurten…

Welke snackbar was je heen dan??

Groetjes,

Michèle

Nou, dit komt nog wel in aanmerking voor een achterbuurt hoor! Hoop niet dat ik je beldig, dat jij er straks woont, maar ik werk dichtbij de stedes en de rades, De Jong snacks (echt de beste snackbar ooit, naar mijn bescheiden mening, zit ook op de beresteinlaan en in scheveningen) ben ik net heen gelopen. Is niet echt een buurt waar ik savonds op mn gemak in mn eentje zou lopen. De helft staat momenteel ook leeg.

Maareh… in elk geval, kroketje was heerlijk!

liefs