uit eten gaan met m’n schoonfamilie. We gaan steengrillen. Joel logeert een nachtje bij m’n ouders. We hebben hem vanmorgen weggebracht. Heerlijk even lekker ‘ongestoord’ eten en kletsen. M’n schoonzusje is ook zwanger. Zij is 5 weken later uitgerekend dan ik. We zullen wel genoeg te bepraten hebben, denk ik zo. Het is wel heel stil zo zonder Joel, maar ook heerlijk! Gelukkig kan ik dit eindelijk eerlijk zeggen. Dat heeft lang geduurd… Maar goed, over een uur worden we al verwacht bij m’n schoonmoeder en morgenochtend halen we Joel alweer op, dus de vrije tijd zit er alweer bijna op. Ik heb net even de kast in de babykamer leeggemaakt en alles verhuisd dat van Joel is. De wieg is ook gekomen, dus maandag gaan we lekker de babykamer schoonmaken en inrichten. Ik denk ook dat ik toch alle kleertjes weer ga wassen en strijken. Ik weet niet of het nodig is, na anderhalf jaar in een doos, maar goed. Nog genoeg te doen in die paar weekjes die we nog voor ons hebben, voordat ons tweede kindje komt! Ik kan haast niet wachten tot het zover is, maar probeer ook te genieten van de rust nu nog. Straks is het weer behoorlijk drukker met twee hummels om me heen.
Groetjes, Mariëlle en Joël