Wij vanaf half januari

iedere zaterdagochtend in alle vroegte staan te vernikkelen? En dat wij twee keer in de tien weken een hele berg was hebben?

Jawel, onze “grote” mannen zitten sinds twee weken op voetbal en zullen vanaf half januari ook wedstrijden gaan voetballen. De shirts en de broeken worden om beurten door de mama’s gewassen. Lijkt me een leuk gezicht; tien shirtjes en broekjes aan de waslijn.

Wel leuk hoor om al die gastjes achter de bal aan te zien rennen.

Alleen stonden we dus afgelopen woensdag in de regen langs het veld. De jongens vonden de regen helemaal niet erg en het hele team zong vrolijk een eigenverzonnen douche-lied.

Ik heb voor Evianne maar gauw een donker jasje gekocht want die liep de eerste keer in haar licht roze lammy-coat lekker over het voetbalveld met ballen te sjouwen. Dat was wel even slikken voor mama, maar gelukkig heb ik hem nog wel schoon gekregen.

Groetjes Marielle

Leuk zeg!
Cas (mijn man) heeft heel lang een jeugdelftal getraind. Weet nog steeds niet wat leuker was, de hele kleintjes of die van een jaar of 16. Had allebei wel wat. Veters strikken of ff hartig toespreken.
Leuk zoals ze achter die bal aanhollen, zo fanatiek.

Geniet er maar van.

Groetjes Miriam