Wij uit eten zijn geweest?

Op zich natuurlijk niet zo heel erg bijzonder, ware het feit dat Bo dit keer mee ging!! We hadden een tijdje terug een kado bon gekregen voot dit restaurant, en aangezien we die nog niet hadden gebruikt, dachten we, waarom niet vandaag?
Ik was eerlijk gezegd wel een beetje bang dat Bo het niet leuk zou vinden. UIt voorzorg heb ik dus een paar vellen papier mee genomen, en stickers, zodat hij samen met ons stickers kon plakken. Hij vind dat thuis namelijk heel erg leuk om te doen. Ik had al doorgegeven dat wij met een kindje van 1,5 zouden komen, dus ze hadden al een kinderstoel klaargezet.
Het ging echt hartstikke goed!! Hij heeft zich ontzettend vermaakt, hij keek zijn ogen uit naar alle mensen die er aren, het eten wat iedereen kreeg, en naturlijk ook stickers plakken!! Hij heeft zelfs goed gegeten. 1,5 stukje stokbrood, een halve kom tomaten soep, een potje die wij hadden mee genomen (een kindermenu is aan hem niet besteed want hij wil geen patat, en de rest wat er op stond, tja, ik wilde de gok even niet nemen), en als toetje een wittce chocolade mouse met slagroom, portie afgepast op een klein kind. Alles ging op en hij vond het heerlijk!!!
Hij kreeg zelfs een kadootje van de eigenaresse omdat hij zich zo goed had gedragen, een kleine stoffen olifantje.

Het was zo leuk en gezellig vanavond!!!
een perfect einde van een leuke vakantie!!

liefs woezel

Wat super dat het zo goed ging. Altijd weer spannend, heel herkenbaar. Fijn dat Bo zich zo goed heeft vermaakt! Voor herhaling vatbaar dus?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Oh wat gaaf zeg en wat knap van bo dat ie zo’n goed tafel gezeldschap was. Wij zijn toevallig vorige week met morgan naar een pannenkoekenhuis geweest, maar daar is geschreeuwd, gegild en gebeten en ja ook door morgan

Groetjes,

Michèle

@Mriek, zeker voor herhaling vatbaar!! het was echt heel erg leuk! maar spannend is dat he, de eerste keer uit eten met een peuter? Hebben jullie dat al eens een keer met Erik gedaan?

@Michele daar was ik dus bij Bo ook bang voor, en had al afgesproken met mijn man dat het dan ook heel simpel is, we gaan dan. Ik ga dan niet daar zitten eten met een krijzend kind. Ik vind dat sneu voor hem en voor ons, en voor de andere mensen die daar zitten. Gelukkig viel het bij ons heel erg mee, en zou ik het dus zo weer doen!! Het geeft echter geen garantie voor de volgende keer, want dan kan hij ook net zo goed alsnog alles bij elkaar krijzen!! En Morgan kan de volgende keer zich net zo goed als een engeltje gedragen!! Geen peil op te trekken dus.

liefs woezel

OIh morgan was gewoon aan het ppen zeg maar. Uitdagen want verder heeft ze ook prima gegeten en zo hoor. Maar ik merk dan wel dat er best wel verschil zit tussen 18 en 23 maanden

Groetjes,

Michèle

Oh daar zit zeker verschil in!! Bo is nu 20 maanden, maar 2 maanden terug was hij heel anders dan nu, veel wijzer nu, en ondeugender hahahaha

liefs woezel

Wat goed van hem! Wat lief ook dat hij een cadeautje kreeg.
Maar ik zit nu dus even te rekenen…over een jaartje zou ik dus ook weer eens uit eten kunnen, zucht, dat mis ik zo…

Lilypie First Birthday tickers

Kun je nagaan morgan is al weer bijna 2 en als ze niet ziek is een echte PP diva

Groetjes,

Michèle

hahahahahaha, nou kan misschien ook wel eerder, maar dat hebben wij nooit gedaan. Het kan best zijn dat het nu dus ook al wel kan hoor, heb alleen geen ervaring daarin!

liefs woezel

@Woezel, wij zijn voor het laatst ‘echt’ met Erik uit eten geweest toen hij 20 maanden was ofzo. Dat ging toen prima, net zoals bij jullie. Ik weet niet hoe dat nu zou gaan met z’n peuterpuberbuien…

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@Michele, dan staat er ons dus nog wat te wachten als ik dat zo hoor!! Dan hebben we een goed moment gekozen om uit eten te gaan! hahahahahha

liefs woezel

Fijn dat het zo goed ging!!

Wij zijn eigenlijk al wel vaker met Seth uit eten geweest. Niet heel sjiek ofzo, maar wel pannenkoeken, en café-achtig. Verder op vakantie ook regelmatig, en dat ging meestal heel goed, vooral al die Grieken onden hem helemaal geweldig, haha!

Dus, Boukje&Sarah: gewoon een keer proberen. Iets simpels, als ze goed in een kinderstoel kan zitten.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

E ha ja ik denk het wel. Waar wij gingen eten hadden ze zo ie zo al kleurplaten en potloden, maar het duurde haar allemaal te lang dus ze wilde uit der stoel. Toen ze der pannenkoek had wlde ze alleen mijn ijs en tussendoor heeft ze geschreeuwd en in mijn vinger gebeten maar we hebben ook gelachen hoor. Oh ja en ze blijkt gek op pepermuntjes te zijn

Groetjes,

Michèle

Wat fijn joh dat het zo goed ging met Bo. De eerste keer dat wij met Tim uit eten gingen was tijdens onze vakantie in Frankrijk. Hij was toen net nog geen jaar, maar dat ging prima. Lekker spaghetti van de menukaart voor hem besteld en hij heeft zitten smullen.

Sindsdien ook af en toe thuis gewoon lekker met zijn drietjes uit eten en dat gaat altijd goed. Tim is absoluut geen stilzitter, maar in het restaurant is genoeg te zien en een paar auto’s erbij doen het altijd goed.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Fijn dat Bo zich zo goed heeft gehouden! Is altijd maar even afwachten! Ik vond het zelf altijd makkelijker om uit eten te gaan toen Eva nog in de maxi cosi zat. Nu wil ze echt niet zomaar zitten en wil ze op ontdekking. Als wij dus gaan eten, is het in een restaurant waar ze ook een beetje mag keten. Met kerst waren we bv gaan gourmetten en daar konden alle kids op de gang rennen met elkaar. Of V.d. Valk ofzo, waar je even rond kunt lopen als ze lastig worden. Laatst werd mijn moeder 60 en ze gaf een diner in een heel klein restaurant waar het altijd heel druk is. Kindjes kunnen daar niet spelen. Ik heb na lang twijfelen Eva toch maar thuis gelaten en dat was ook goed. Het was heel druk en die vrijdag was het in de 30 graden. Ze had het niet getrokken om daar uren te zitten. De oppas heeft haar gedoucht en in bedje gelegd en ze was zo vertrokken. Het was de juiste keuze. Ik bekijk nu gewoon per restaurant wat we doen, meenemen of thuis laten. Wij gaan ook bijna niet meer uit eten. Jammer eigenlijk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wij gaan eigenlijk ook nooit uit eten… puur omdat Noah dus echt op ontdekking gaat en erg vervelend word na sowieso 15 a 30 minuten.
op vakantie zijn we 2x uit eten geweest, gelukkig kon hij de 2e keer buiten heerlijk in een grote tuin rennen en gek doen… dus dat scheelde al.

vindt het ook erg jammer… maar ik hoop dat als mn broertje over 4 weken terug komt even wil oppassen… dan kunnen Chris en ik nog even met zn 2en uit eten… in iedergeval met zn 2en VOOR de bevalling… dus we hebben nog ff…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)