Op zich natuurlijk niet zo heel erg bijzonder, ware het feit dat Bo dit keer mee ging!! We hadden een tijdje terug een kado bon gekregen voot dit restaurant, en aangezien we die nog niet hadden gebruikt, dachten we, waarom niet vandaag?
Ik was eerlijk gezegd wel een beetje bang dat Bo het niet leuk zou vinden. UIt voorzorg heb ik dus een paar vellen papier mee genomen, en stickers, zodat hij samen met ons stickers kon plakken. Hij vind dat thuis namelijk heel erg leuk om te doen. Ik had al doorgegeven dat wij met een kindje van 1,5 zouden komen, dus ze hadden al een kinderstoel klaargezet.
Het ging echt hartstikke goed!! Hij heeft zich ontzettend vermaakt, hij keek zijn ogen uit naar alle mensen die er aren, het eten wat iedereen kreeg, en naturlijk ook stickers plakken!! Hij heeft zelfs goed gegeten. 1,5 stukje stokbrood, een halve kom tomaten soep, een potje die wij hadden mee genomen (een kindermenu is aan hem niet besteed want hij wil geen patat, en de rest wat er op stond, tja, ik wilde de gok even niet nemen), en als toetje een wittce chocolade mouse met slagroom, portie afgepast op een klein kind. Alles ging op en hij vond het heerlijk!!!
Hij kreeg zelfs een kadootje van de eigenaresse omdat hij zich zo goed had gedragen, een kleine stoffen olifantje.
Het was zo leuk en gezellig vanavond!!!
een perfect einde van een leuke vakantie!!
liefs woezel