Wij uit de luiers zijn

als het goed is. Sinds we terug zijn van vakantie hebben we de jongste geen luier meer omgedaan. We merkten een aantal weken ervoor en tijdens de vakantie dat meneer het eigenlijk wel kon, maar het wel best vond zo met luier. Sinds 1,5 week heeft hij geen luier meer om overdag en sinds gisteravond ook in de nacht niet meer omdat we merkten dat hij al 5 nachten een droge luier had.
Hij is 14 juli 3 geworden, dus netjes op schema met zindelijk zijn. Ben zo trots!!!

Super! Lijkt me heerlijk. Volgende week gaan we met Erik ook beginnen, hij kan het ook wel, maar vindt het met luier wel best. Net als bij jullie, dus. Knap dat hij 's nachts ook al zindelijk is!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

wat super! Knap hoor ben maar blij, hier is het nog wat gestuntel

@Mriek: bedoel je 'S nachts de pamper uit bij Erik of overdag? meende dat je vertelde dat je hem al uit ging doen namelijk?
ik had m al wel uitgelaten maar het is nog te fris voor de bloten billlen… en ik had geen onderbroeken meer over zovele poepte en plaste hij INEENS in zn broek vandaag gaat weer ietsje beter…

@Inge, ik bedoelde overdag. Volgende week is onze 1e vakantieweek en dan beginnen we woensdag. Ik ben er dinsdag niet en manlief heeft liever niet in z’n eentje de mogelijke ongelukjes Dus we starten woensdag. En dan zien we het wel! Hopelijk heeft Rico het ook snel (weer) onder de knie.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Gewijzigd door - Mriek op 30 Jul 2011 20:16:28

Oh heerlijk zeg! En snel achter elkaar, zowel overdag als 'snachts!!! Knappe vent!

Hier zijn we overdag alweer een week of 6 zonder luier, maar 'snachts probeer ik nog maar even niet Meestal zit er 'smorgens nog wel een plasje in dr luier.
Als ze overdag slaapt is ze bijna altijd droog, maar heb t nog niet aangedurft om zonder te proberen…