echt ik bedoel ben best ikea-fan lekker mekkelijk ken alles zo meenemen…maar in eindhoven zijn ze aan het verbouwen en samen met manlief ist onderweg al bijna echtscheiding,dus had ik manlief met een maat op pad gestuurd, dus we zijn dat nieuwe bed van pippy in mekaar aan het zetten ik was beneden de zooi in de tuin aan het gooien hoor ik alweer van boven 'ow ow '… nou met ikeatroep ken da nooit positief zijn… lag het matras in de ombouw zegt manlief 'ja en nu …
was die muts van de ikea…want die had een print gemaakt in welke stelling manlief moest zijn de lattebodem vergeten, ze had alleen de ombouw en het matras erop gezet en aangezien heel dat magazijn op zijn kop staat, lag het lattebodempje ongeveer BFF naomy komen spelen zodat wij ff snel op en neer konden…
dus we zijn ook gewoon bij de uitgang naar binnengelopen, hoppa door de kassa zo het magazijn in, want ik had het artikelnummer al, dus wij denken …lopen naar dat rek van het bed, dat lag in rij 18 de lattebodems lagen dus in rij 5…helemaal aan de andere kant, vet handig…not !!!
pfhhh dus na 2 ritjes eindhoven heb madam een groot bed, nu nog ff op 1.60 en vollgende week in haar nieuwe kamer gewoon op 2 meter
tis altijd wa bij die ikea…
Pippy is geboren 17.07.2009