Wij toch weer terug moesten naar de ikea....zucht

echt ik bedoel ben best ikea-fan lekker mekkelijk ken alles zo meenemen…maar in eindhoven zijn ze aan het verbouwen en samen met manlief ist onderweg al bijna echtscheiding,dus had ik manlief met een maat op pad gestuurd, dus we zijn dat nieuwe bed van pippy in mekaar aan het zetten ik was beneden de zooi in de tuin aan het gooien hoor ik alweer van boven 'ow ow '… nou met ikeatroep ken da nooit positief zijn… lag het matras in de ombouw zegt manlief 'ja en nu …

was die muts van de ikea…want die had een print gemaakt in welke stelling manlief moest zijn de lattebodem vergeten, ze had alleen de ombouw en het matras erop gezet en aangezien heel dat magazijn op zijn kop staat, lag het lattebodempje ongeveer BFF naomy komen spelen zodat wij ff snel op en neer konden…

dus we zijn ook gewoon bij de uitgang naar binnengelopen, hoppa door de kassa zo het magazijn in, want ik had het artikelnummer al, dus wij denken …lopen naar dat rek van het bed, dat lag in rij 18 de lattebodems lagen dus in rij 5…helemaal aan de andere kant, vet handig…not !!!

pfhhh dus na 2 ritjes eindhoven heb madam een groot bed, nu nog ff op 1.60 en vollgende week in haar nieuwe kamer gewoon op 2 meter

tis altijd wa bij die ikea…

Pippy is geboren 17.07.2009

Maar zelf een beetje logisch nadenken had ook best handig geweest van manlief Fijn dat het goed is gekomen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ja da trekt ie echt nie bij de ikea…ik ben al stom verbaast dat het bed dr nu ook daadwerkelijk staat hahahhaa
en kind dr in legt!

Hier ook zo’n kerel die liever wordt neergeschoten dan dat 'ie naar de ikea moet. Wat is dat toch?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik vind het wel eens leuk om erdoorheen te gaan.
Wij moeten er ook naar toe (breda) want ik wil zo’n blad boven zijn bed…kennen jullie die?
Misschien geeft hem dat een meer geborgen gevoel in zijn bed.

maarre…kind legt he! (sugars taal)
Das belangrijkst!

Gr, Danielle

Hier ook zo’n kerel die liever wordt neergeschoten dan dat 'ie naar de ikea moet.

hahahahhaa …zoiets ja, volgens mij gaat hij nog liever een pak tampons kopen !

maar inderdaad kind legt.,…als ze nu ook eens gewoon heel de nacht bleef legge

ikea is cool

Lilypie Second Birthday tickers

Ow ja de ikea! Ik was nog zwanger van de eerste dat wij een dagje op pad waren voor spulletjes voor de babykamer. Wij moeten naar Groningen, dat is voor ons een 40 min rijden. Ach wel te doen.
Dus wij de ikea naar binnen. Elk kastje werd geschud en bekenen. Toen kwamen we het restaurant tegen. Dus mijn vriend zo, zullen we eerst ff een bakkie doen en een broodje. Oke lief!
Dus na deze onderbreking verder, met de lift naar beneden, nog 1 recht stuk een bocht en dan sta je in het magazijn. Ik had dat hoofd moeten filmen…zijn we er nu al!
HAHA!
Voor hem was het idd 1x en nooit weer.

Sommige dingen moet je goed verdelen in een relatie. Dit is er 1 van Whahaha

ow ja hou op , zit ik dus gisteren met vriend van die vriendin (die meegaat met me naar de ikea ) een peukkie te doen in de keuken, roept zei,
1 uur he, vrijdag?? gaan we met jou wagen ?

zie ik die kop van hem… … ’ ow ze gaat zeker met jou naar de ikea… '
echt er kwam een zucht achteraan !! hahhahaha ik lag helemaal dubbel

@Danielle en aaron,

Dat blad hebben wij ook boven het bed van rens. Echt supergaaf staat het. Rens is er zelf ook helemaal weg van. hebben we gelijk van die opbergnetten meegenomen die je aan het plafond kan hangen en daar zitten allerlei knuffelbeesten in. Beetje jungle idee zeg maar alleen dan wel een beetje een lieve variant.

Groetjes Ramona