Wij zijn er weer!!
Een dag eerder dan geplant, maar niet om de reden dat het niet leuk was, maar omdat er aankomende nacht veel regen voorspelt werd en we graag alles droog in wouden pakken. Anders moesten we morgen alles opnieuw opzetten, en dat is ook niet zo 123 gebeurt.
Maar… we hebben een top vakantie gehad… leuke camping…leuke mensen… Noah die zich prima vermaakt heeft etc etc etc…
We hebben ook heel mooi weer gehad… alle dagen rond de 36 graden en af en toe een dip van 24 graden…(naja voor ons geen dip natuurlijk) haha…
S`avonds koelt het heeeeeeeeeel erg af tussen de bergen tot 14/15 graden… dus om 10 uur zaten we al in de voortent met een lange broek en dikke trui aan…
Maar we hebben goed geslapen… Dat had ik van Noah niet verwacht… maar helaas heeft hij na 2dagen de vouwwagen wel gezien, en wou die dus niet meer slapen bij opa en oma… maar bij papa en mama op een luchtbed in een klein tentje… en dus ook tegelijk met ons naar bed, rond 11uur half 12…
Naja goed, hij heeft ook vakantie, en haalt het straks wel weer in hè… de laatste 2dagen hebben we hem wel optijd op bed gelegt, en zijn we er even bij gaan liggen en viel hij ook binnen 5min. in slaap…
We hebben veel dorpjes bezocht, en een dierenpark…Ook veel foto`s gemaakt…
We zijn flink bij gekleurt…en ondanks dat ik niet veel in de zon heb gezeten ben ik wel flink verbrand… dus meteen smeren met After Sun.
Het was vanaf hier 340 kilometer en hebben er de heenweg 5uur en 3kwartier over gedaan, met veel pauzes…en de terugweg 4uurtjes…Noah had een portable dvd speler om mijn hoofdsteun dus die vermaakte zich wel met een paar dvd`s…
Oohh jaa…maandag toen we weg gingen werd de lucht helemaal zwart… en het waaide als een gek… daardoor maar even de auto aan de kant gezet en de regenbui afgewacht… maar even later werden we gebeld vanuit NL. dat alles bij mn ouders achterthuis was weggewaait etc… Heftig dus…
Dinsdag avond waren Chris en ik aan t afwassen en het begon toch opeens te waaien… naaa de plastic borden vlogen ons letterlijk om de oren… er is een voortent over de caravan heen gewaait op de camping… En een paar voortenten zijn krom getrokken…maarrr voor de rest was het super…
Tjaa wat kan ik nog meer vertellen…
Oh heb jullie wel erg gemist hoor… we konden daar wel even op internet, maar mn telefoon was te traag dat ik niet even wat kon posten!
Maar we zijn er weer…!! Lekker gedouched… huis weer opgeruimt… Noah op bed, en wij gaan met zn 2en lekker achterthuis even bbqen…
Genieten met zn tweeën! (naja 3 dan, diegene 1 mn buik telt al mee hahaha)… Die begint overgens ook flink te groeien!
Tot snelllllllllllllll!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)