Hallo allemaal.
We zijn weer terug van vakantie op Fuerteventura.We hebben het fantastisch gehad behalve dat Niels op dinsdag bijholteontsteking had,en van de dokter antibiotica heeft gekregen.Helaas knapte hij niet op en bleek dat hij vrijdag nog een fikse oorontsteking had,waarvoor nieuwe antibiotica.We zij dus op de woensdag na,elke dag bij de dokter geweest.(je moet daar ook altijd de volgende dag weer laten controleren).
Maar het was prachtig weer en we zijn lekker bijgekleurd.Enne Kim…Zonde dat je niet naar dat duinenstrand bent geweest.Dat was echt fantastisch!
Groetjes Eljada.
Oh ja ik zag dat ik weer heel wat had gemist en denk niet dat ik alles nog kan bijlezen.Dus als ik de komende week wat raar reageer dan weten jullie waar het door komt.
En voor de nieuwkomers:Welkom hier.Ik ben Eljada,31 jaar,getrouwd met Gerdo en moeder van Niels (3,5 jaar en Iris 13,5 maand)
Groetjes Eljada
ps de foto’s zijn hier te zien:
http://www.ikkeben.nl/ShowDetail.asp?NewsId=975
Wij terug zijn?
Oh lekker zeg! Vakantie, ben daar ook geweest, met Veronica (was ze 14 maanden), dat duinenstrand is prachtig ja! Alleen…overal naaktlopers hahaha. Was wel ff gek.
Maar jeetje zeg, dat Niels een onsteking had, is toch wel flink balen… Pijnlijk hoor… En dan ben je nog zo ver weg ook. Hopelijk gaat het nu helemaal goed? Vliegen met zo’n ooronsteking is ook knap vervelend…
groetjes Monique
Hoi
Ja Niels mocht eerst ook niet vliegen maar zaterdag was het toch goed genoeg hersteld om wel te gaan.
Ik heb de fotos neergezet bij Ikke ben gek op.(nog even wachten op goedkeuring hoor!)
Groetjes Eljada
ja weet het dat het een mooi strand is maar met al die regenbuien en een kind van 4.5 maand had ik daar geen zin in,heb het wel bij het zwembad gehouden hahahaha
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
ps de foto’s zijn hier te zien:
http://www.ikkeben.nl/ShowDetail.asp?NewsId=975
hoi eljada
jee wat een toestand met niels wel zielig zo veel pijn en dan op vakantie is niet leuk maar ik hoop dat jullie nog wel leuke dingen hebben kunnen doen ondanks alles he veel beterschap met niels
veel liefs marielle mama van tanja
Wat vervelend zeg, je zult dat altijd zien. Ik hoop dat jullie voor zover dat nog ging toch een leuke vakantie hebben gehad en ben benieuwd naar de foto’s. Nog heel veel beterschap gewenst aan Niels. ik hoop dat het snel beter gaat.
Liefs Kristel