Wij terug zijn van

een heerlijke vakantie op Kreta!!
Over het algemeen hebben we lekker weer gehad (op een regenbuitje, en wat wolken na), en zijn we lekker verkleurd.

Seth is een lekker peuterpubertje geworden in de tussentijd, haha. Hij heeft heerlijk gespeeld op het strand en in het zwembad. Ook had hij een leuk vriendinnetje waar hij heerlijk mee kon spelen! Echt zo schattig!
Verder genoot hij heerlijk van de olijven en fetakaas

Ik zelf heb nog lekker iets onhandigs gedaan, of eigenlijk, ontzettend stom!
Namelijk, we hadden 1 dag een soort storm, waardoor het heel hard waaiden. Dus gingen we maar wat anders doen. We liepen naar buiten, waar normaal altijd de glazen deur open stond, maar ja… het waaide heel hard EN JA< JE VOELT HET AL AANKOMEN, deze dame…

LIEP IN VOLLE VAART TEGEN DE DEUR AAN, auw!!!
Dat deed echt heel erg zeer, enorme bloedneus, en een ei op mijn knie. Was eigenlijk bang dat het gebroken was, hij was helemaal blauw, en gezwollen en bleef maar bloeden. Uiteindelijk heb ik een dagje rustig gedaan, en flink onder de paracetamol gezeten en nu gaat het weer beter. Echt heel dom allemaal!!

Nu zal ik waarschijnlijk even niet heel druk zijn hier, want ik moet alles voor school bijwerken, en het hier thuis even bijtrekken
Tot zover een update! Foto’s zullen misschien nog wel volgen, of waarschijnlijk op hyves.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Welkom terug! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. En moest wel een beetje lachen hoor om je actie tegen de deur

Succes met school!!

Liefs

Welcome back! Tof dat het zo leuk was en dat Seth ook zo heeft genoten. Haha, ook ik moest wel lachen om je funniest home video’s-actie. Dompie! Succes met alles bijwerken en bijtrekken!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Welkom terug!

Fijn te horen dat jullie zo’n leuke vakantie gehad hebben. Hihi sorry, moest wel even lachen om je actie tegen de deur. Hoop niet dat je er al te lang last van gehad hebt.

Succes weer met school!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

Welkom terug

Fijn dat jullie het zo leuk gehad heben, op jou ongevalletje na

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Welkom terug,
Klinkt als een heerlijke vakantie!!! Fijn dat Seth het zo goed gedaan heeft!

Lilypie Pregnancy tickers

Welkom terug Anne.

Fijn dat jullie zo`n fijne vakantie hebben gehad, op jou ongevalletje na!

Liefs, Melanie

Welkom terug! Lekker zeg Kreta, olijven en feta, jummy jummie! hahahahah

Haha, ik ben blij dat ik jullie er in ieder geval mee aan het lachen kan maken
Zelf wordt ik er nog niet zo blij van, omdat Seth elke keer ertegen stoot, grr!

Ik begin inmiddels weer een beetje te aarden hier.
Was heel druk, gelijk 3 dagen naar school, en nu eindelijk een dag vrij. Heb ik de was weer een beetje weg kunnen werken.

Mriek: Ik was inderdaad donderdags al online, maar toen was ik nog wel op vakantie, alleen het regende die dag. Leek me dus een goed moment om hier even te kijken.
Wilde toen al gelijk mijn hele vakantieverhaal posten, maar bedacht me nog net, omdat we nog niet terug waren.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ah, ik dacht al. Fijn dat je lekker vrij bent vandaag na gelijk weer aan de bak te moeten. Ik heb je nieuwe foto’s net even op hyves bekeken; ze zijn leuk!

Groetjes,
M