een heerlijke vakantie op Kreta!!
Over het algemeen hebben we lekker weer gehad (op een regenbuitje, en wat wolken na), en zijn we lekker verkleurd.
Seth is een lekker peuterpubertje geworden in de tussentijd, haha. Hij heeft heerlijk gespeeld op het strand en in het zwembad. Ook had hij een leuk vriendinnetje waar hij heerlijk mee kon spelen! Echt zo schattig!
Verder genoot hij heerlijk van de olijven en fetakaas
Ik zelf heb nog lekker iets onhandigs gedaan, of eigenlijk, ontzettend stom!
Namelijk, we hadden 1 dag een soort storm, waardoor het heel hard waaiden. Dus gingen we maar wat anders doen. We liepen naar buiten, waar normaal altijd de glazen deur open stond, maar ja… het waaide heel hard EN JA< JE VOELT HET AL AANKOMEN, deze dame…
LIEP IN VOLLE VAART TEGEN DE DEUR AAN, auw!!!
Dat deed echt heel erg zeer, enorme bloedneus, en een ei op mijn knie. Was eigenlijk bang dat het gebroken was, hij was helemaal blauw, en gezwollen en bleef maar bloeden. Uiteindelijk heb ik een dagje rustig gedaan, en flink onder de paracetamol gezeten en nu gaat het weer beter. Echt heel dom allemaal!!
Nu zal ik waarschijnlijk even niet heel druk zijn hier, want ik moet alles voor school bijwerken, en het hier thuis even bijtrekken
Tot zover een update! Foto’s zullen misschien nog wel volgen, of waarschijnlijk op hyves.
Liefs, Anne