Wij terug zijn van een weekje wintersport

We zijn gisterenavond teruggekomen uit Oostenrijk en hebben een heerlijk weekje gehad. Ook Tim heeft zich super vermaakt met al die sneeuw. Hierbij een paar fotootjes van hem.

In pyama op het balkon

Op de slee

Spelen in de sneeuw

Ik wil zelf mijn slee trekken

Stappen door de sneeuw

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje san hij lacht op ELKE foto!
haha wat supergaaf! die heeft het echt naar zijn zin gehad.
en jij ook een beetje bijgetankt?
heerlijk vakantie.
wij moeten nog even wachten. maarre niks gebroken?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat een heerlijk vrlijk mannetje!!
FIjn dat jullie allemaal genoten hebben.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een lekker vrolijk mannetje. Fijn dat jullie zo genoten hebben,

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

aan tim te zien een top vakantie geweest! wat een blije snoet!

Groetjes Gytha

Dat viel mij ook meteen op, hij lacht op elke foto! Zo te zien was het een geslaagd weekje. Ik dacht al: ik mis Sandra op ikkeben. Tot ik dacht: oh ja, die is op vakantie. Fijn dat het zo leuk was!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat een leuke foto’s! Fijn dat het zo leuk was. Ondanks de lange terugweg

Liefs

Soooo, dat ziet er heerlijk uit! Ik wist dat jullie weg waren en zo te zien was het echt een topvakantie! Tim ziet er zeer stoer uit in zijn ski-outfit! Omdat je vakantie had, had ik je nog niet teruggemaild, maar je krijgt morgen een mail van me!

Groetjes Rainbow, trotse mama

haha sandra heeft expres de lachfoto’s uitgekozen

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Super meis wat geniet die Tim er lekker van zeg… dan geniet jezelf ook he!

Welcome back!

quote:
haha sandra heeft expres de lachfoto's uitgekozen

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Haha jammer dat je me door hebt Inge. Verder vond hij er idd niks aan en staat hij heel chagerijnig op alle foto’s. Haha nee hoor, gelukkig niet. Hij vond de sneeuw in Nederland al leuk en hier heeft hij er helemaal super van genoten. Hij was niet bij de sneeuw weg te slaan. We hebben zoveel leuke foto’s van Tim genomen dat ik nu al zin heb om een foto album te maken.

Bedankt voor jullie leuke reacties.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hij ziet er zeker vrolijk uit. Maar dat zou ik ook zijn met zo’n zonnetje en alles mag en niets moet

Zelf ook weer lekker bijgetrokken San?

Groetjes,

Michèle

Ja, Michelle het was echt een heerlijk ontspannen weekje. Helaas maar 2 dagen zon en verder grauw en mistig. 1 dag zo erg dat we niet konden skieen. Maar goed we hebben er met zijn allen van genoten, dus dat was het belangrijkste.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wat fijn dat jullie een super weekje hebben gehad!!!
En wat een leuke foto’s van Tim!!