Ik weet niet of jullie me hebben gemist… Maar wij zijn afgelopen week op vakantie geweest. Voor het eerst met z’n viertjes! Het was natuurlijk heerlijk weer, dus we boften. We zaten in een huisje in de buurt van Apeldoorn. Eva heeft ontzettend veel gespeeld in de speeltuinen daar en heerlijk gezwommen en Max heeft heel veel gerold op het kleed in het gras. En hij heeft zijn eerste tandje! We hadden een hele grote kamer en een kleinere en helaas leek het me niet zo’n goed idee om Max en Eva samen te laten slapen, aangezien ze allebei vrij snel onrustig zijn. Dus papa sliep bij Eva 2 nachten en ik bij Max en daarna andersom. Eva werd elke nacht huilend wakker en belandde dan bij mij of papa in bed en Max was ook onrustig, dus degene die dan bij hem sliep, was ‘de sjaak’ en had dan een mindere nacht. Dat was het enige wat jammer was.
Eva had twee Duitse vriendinnetjes gemaakt. Die zaten vlak bij ons en ze kwamen steeds naar haar toe. Dan vroegen ze: wo ist die Eva? Eva vond ze eerst wel leuk, maar daarna ging het een beetje vervelen en wilde ze liever alleen spelen. Maar de meisjes bleven maar komen, haha. Toen ze vroegen: Eva, kommst du spielen mit euch? zei ze, terwijl ze ze even dodelijk aan keek: EERST VLA ETE!
Het was echt een topvakantie en ik heb enorm genoten van mijn twee kleintjes! Het was echt leuk om 's avonds met Eef naar de speeltuin te gaan en dat ze dan met haar kleine handje in mijn hand met me terug liep naar het huisje. En om lekker voor het eerst met Max te gaan zwemmen! Ik zal snel wat foto’s op mijn Hyves zetten! Maar we zijn er dus weer!
Groetjes Rainbow, trotse mama