Wij tanja der varjaardag vieren

tanja kwam van morgen benede .o mama kijk allemaal slingers ,waar voor is dat hihiihihihih ben ik al jarig dan .ja tanja we vieren je verjaardag vandaag ,ja maar waarom is me stoel versiert ,nou omdat jij jarig bent .ja maar dat jij jarig was ,was je stoel toch ook niet versiert hihihihihihihi ja maar mama is al oud en jij bent jong ,ja maar ik ben geen jongen .ja leuk he kinderlogica .oja ze heeft van ons een dora beker en broodtrommel en een dora tas gehad een leuke spijkerrok en 3 mooie truien een met my lidil pony majo en spijkerbroek met van die klokpijpen .en vanmiddag en avond komt de rest

groetjes marielle mama van
10-10-01

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 08 Oct 2005 10:55:29

Zo, dan is ze al goed verwend!
Leuk hoor!
Nou, heel veel plezier vandaag!!! (gaat vast lukken zo te horen )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

heel veel plezier vandaag!!!

liefs jessica, &

Heel veel plezier en dat je maar veel kadootjes mag krijgen!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hihihi leuk hoor, hopelijk hebben jullie een mega gezellige dag.

Hieper de piep Hoera
Hoop dat jullie een hele leuke dag hebben gehad

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Gewijzigd door - heleen op 08 Oct 2005 20:43:46

Hoop dat ze een super leuke dag heeft gehad…

Al vast gefeliciteerd!

Tries

ze heeft een superdag gehad ,en is een norm verwend .ik ben blij dat ik het gisteren heb geviert, kan ze vandaag een beetje bij komen .en mama ookhihihihi. ze heeft nog meer kleding gekregen, truien spijkerbroeken en vest en een mooie winterjas, een zeemeerin barbie een dora rekenspel .schoenen paardeboekje klei tomaatjes omdat ze daar zo dol op is .zo tanja kan de winter door hihihiihihih

groetjes marielle mama van
10-10-01