Noah wou niet slapen, is uit eindelijk om half 1 in slaap gevallen, en over nu 10 min… 1uur dus kan ik hem weer wakker maken… want hij moet naar t ziekenhuis naar de kinderarts en anesthesist… het rare is om half 2 bij de kinderarts terwijl we de vorige keer al bij hem waren, en pas om half 3 bij de anesthesist… er zit gewoon een uur tussen…
En ik moet alleen… papa kon geen vrij krijgen…en vindt toch ook wel dat ik een keer iets alleen moet kunnen doen zonder hulp van opa en oma… hun boden het wel aan om mee te gaan… maar goed…volgens hun stelt het ook niets voor… maar ben toch best wel zenuwachtig… Noah houdt er niet van als vreemde mensen zomaar aan zn piemeltje zitten… en kinderachtig gaan doen. (de meeste mensen hier weten wel waarvoor hij geopeerd gaat worden).
nou goed… het zielige vindt ik dat ik hem nu zo al weer wakker kan maken… en tjaa tuurlijk had ik hem ook net zo goed helemaal wakker kunnen houden… maar ik dacht om 12uur, dan stop ik hem nu even in bed… dan kan hij nog een uurtje uitrusten… nou ja dat uurtje werd maar een half uur, en ik ken hem straks OERvervelend natuurlijk… maar ja het kan nog mee vallen… we zullen zien…
Ik houdt jullie wel op de hoogte…
Liefs, Melanie, (mama van Noah)