Wij stoppen met

ROKEN. Pffffffffff ikke voel me er al een hele tijd schuldig over dat ik rook ( ten opzichte van de kids ) Volgens mij moet het voor hen ( ook al roken we buiten ) toch enorm stinken. Nu met de zwangerschap lukte het me niet omdat ik s`nachts wakker werd ervan. Maar ja, een paar keer wakker per nacht ben ik nu toch dus heb ik me bedacht dat ik het maar steevast ga proberen. Waarop Daan dus ook zei dat ie nu ook stopte. Hopelijk lukt het ons en kunnen we de kids dadelijk lekker kusjes geven terwijl ik me niet rottig hoef te voelen dat het heel erg stinkt voor hun.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ohhh super je gaat het doen en het gaat jullie lukken! maar niet door vragen naar mij hahahahahaha

maar jij bent veel sterker dan ik!

Tries

Heel veel succes hoor, allebei! Gaat vast lukken!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Jeetje, goed besluit hoor. Maar ook een hele zware opgave.

Heel veel suc6 en als je het even niet ziet zitten, laat het weten en wij peppen jullie weer op!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

heeeeeee goed van beide zeg,en heb je het moeilijk we helpne je met zijn allen er door heen hoor

GOED zeg!!!
Volhouden hoor!
Jullie kunnen het!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Zet hem op! Het gaat vast lukken!

Groetjes Nathalie & Co

Whahaha nu hebben we ook nog een beetje mot, pffff vind het nu al moeilijk.

Ja, de kans op mot zit er nu natuurlijk wel wat meer in…
Je hebt er tenslotte allebei moeite mee om te stoppen.
Nou, als je ff een “zwak moment” hebt dan geef je maar een gil hoor! We slepen je er hier wel doorheen

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

hihi de mot was al bij het laatste saffie

Heel veel succes van iemand die weet hoe moeilijk het is om te stoppen en dat het ook heel moeilijk is om gestopt te blijven!

Het gaat je vast en zeker lukken, want je bent gemotiveerd genoeg. Anders zette je het hier toch niet zwart op wit !

Hoe gaat het vanochtend?

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

pff vind Daan nog saffies in de auto whahaha zul je net zien. Maar het is wel erg moeilijk, zeker met zijn tweetjes, mijn homonen en zon nieuw situatie. Dus ik rook er nu toch zon 4 a 5 per dag en ga over twee weekjes of zo van daaruit weer minderen tot uiteinelijk 0.

Yep, misschien inderdaad wel erg snel na de bevalling (hormonen nog overhoop enzo )
Nou, dan bouw je het toch af joh.
Elke sigaret minder is er weer 1 minder!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en…?

dit is al 3 kwart minder en daar heb ik verder geen last van.

ja zo kan het ook natuurlijk

dat je per week er 1 aflaat en zo op nul komt

suc6 astrid en daan neem hij ook of nog steeds niks

die rookt ook, maar ook heeeeeeeeel wat minder.

ik was in 1 keer gestopt,helemaal geen probleem mee gehad en ik rookte toch stevig buiten

hans had erheel veel moeite mee die heb zekker een half jaar nog met een pakkie shag gedaan en toen ineens gestopt zo van nu is het op en nu stop ik

ik ben nu ruim 5 jaar gestopt hans 3 jaar

Succes met stoppen
Weet zelf hoe moeilijk het is

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

nou astrid ik vindt het heel dapper van je hoor .ik weet dat het heel moeilijk is martin is ook zo vaak gestopt .maar je moet het niet doen als je niet lekker in je vel zit dan gaat het helemaal mis .martin was twee terug overspannen en ging toen ook stoppen nou zeg .slapenlozen nachten .maar meis bouw het lekker rustig af ,dan kan je lichaam langzaam aan de mindere nicotine wennen .HEEL VEEL STERKTE en we zijn er voor je he

groetjes marielle mama van tanja