Wij sinds vrijdag weer thuis zijn

Hoi allemaal.

We zijn sinds vrijdagavond weer thuis. Lekker een weekje op Tenerife geweest. Het ging hartstikke goed met Daan. Het vliegen was geen probleem (alleen de tussenlanding in Rotterdam was vervelend want Daan moest een uur stil zittenin zijn gordel)
Hij heeft tijdens de heenreis zelfs geslapen in mijn armen. Ik vond het vliegen eindelijk ook eens niet vervelend.
Daan heeft de hele week op het vakantie adres volop gegeten, gedronken en goed geslapen. Ja natuurlijk ook veel gezwommen en gewandeld. We zijn zelfs naar een dierentuin geweest. Hij heeft een uil geaaid.
We hebben gemiddeld 20-25 graden gehad. Lekker weertje.
De terugreis verliep zelfs voorspoedig. Hij hoefde niet eens zijn oordopjes in. Ging geweldig. Hij had wel van tevoren even geslapen en dus uitgerust vliegen. Scheelt natuurlijk ook veel.
De digi foto´s moeten we nog krijgen. Zodra ik ze heb zal ik er een paar op het forum plaatsen.

Dus voor degene die nog gaan vliegen. Fopspeen en drinkfles met speen werkt fantastisch. Boekjes uit het vliegtuig is een goede afleiding en kijken uit een vliegtuig raam is helemaal geweldig voor een kind.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Heeeeeeeeeee ik zag al dat je weer terug was. Welkom thuis ! Erg leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad en dat het vliegen met Daan geen probleem was. En *zucht * heeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrlijk 20 a 25 graden. Ben erg benieuwd naar de foto`s, heb je dr ook van Daan en de uil ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hoi Astrid,

Ja er zijn ook foto´s gemaakt van Daan en de uil (zat aan de andere kant ook een papegaai) Zelfs Maurice heeft gefilmd met de digicam van zijn zusje.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ohh heerlijk op vakantie.
Wij zijn bijna alweer een jaar geleden naar Gran Canaria geweest, heerlijk was dat.

Ben blij dat het goed gegaan is met vliegen. Is toch altijd maar afwachten met een kleintje.

Ben benieuwd naar de foto’s.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Klinkt allemaal heerlijk.
Leuk dat jullie het zo fijn hebben gehad.
En idd, wij willen foto’s!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Hoezo foto-junkies !!! Whahahaha

welkom terug,en leuk dat jullie heerlijk genoten hebben

ene we willen idd foto’ssssss

Kaitlyn.beebiesite.nl

Whahahaha niks op foto-junks tegen hoor !!!

Nou dat van die foto´s mot nog effe wachten. Ben afhankelijk van mijn schoonzus en mijn schoonvader. Die hadden nl de digi´s bij zich. Maar zodra ik ze heb zal ik er een paar op het forum plaatsen.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Jaaaa, leuk!
Kunnen wij ook even weg dromen…
Nee hoor, vind het gewoon altijd leuk om gezellige vakantie-foto’s te zien

Groetjes, mamma van Stephan