Hoi allemaal.
We zijn sinds vrijdagavond weer thuis. Lekker een weekje op Tenerife geweest. Het ging hartstikke goed met Daan. Het vliegen was geen probleem (alleen de tussenlanding in Rotterdam was vervelend want Daan moest een uur stil zittenin zijn gordel)
Hij heeft tijdens de heenreis zelfs geslapen in mijn armen. Ik vond het vliegen eindelijk ook eens niet vervelend.
Daan heeft de hele week op het vakantie adres volop gegeten, gedronken en goed geslapen. Ja natuurlijk ook veel gezwommen en gewandeld. We zijn zelfs naar een dierentuin geweest. Hij heeft een uil geaaid.
We hebben gemiddeld 20-25 graden gehad. Lekker weertje.
De terugreis verliep zelfs voorspoedig. Hij hoefde niet eens zijn oordopjes in. Ging geweldig. Hij had wel van tevoren even geslapen en dus uitgerust vliegen. Scheelt natuurlijk ook veel.
De digi foto´s moeten we nog krijgen. Zodra ik ze heb zal ik er een paar op het forum plaatsen.
Dus voor degene die nog gaan vliegen. Fopspeen en drinkfles met speen werkt fantastisch. Boekjes uit het vliegtuig is een goede afleiding en kijken uit een vliegtuig raam is helemaal geweldig voor een kind.
Groetjes,
Diana moeder van Daan