Wij sinds vandaag weten

wat we gaan krijgen in Juni!Super pretecho gehad vandaag,echt leuk, Bij Sofie wilden we het niet weten maar nu was het erg leuk om uitgebreid dat kindje te bewonderen,mooie videoband ervan, alleen die vrouw dreunde wel erg haar verhaaltje op en da’s soms jammer maar echt waar een aanrader als je tenminste het geld er voor over hebt want duur is het wel…Oja sorry ik verklap niet wat het gaat worden trouwens…dat houden we liever voor onszelf

Kussies

Oh wat leuk enne…ik heb al een vermoeden hoor hahahhaa. Nu kloppen die van mij eigenlijk nooit, maar ik blijf tóch bij mijn vermoeden hahaha. Uiteraard zeg ik het niet, wat ik denk, als het dan straks geboren is, zeg ik gewoon: jaaaaa, dát dacht ik al…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

wwwhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa wat doe je me aan

weet je hoelang he duurt dan voor het juni is

aaahhhhhhhhhhhh kim ben heel lief hahah

nee hoor meis hou het lekker voor je hoor.

maar wel leuk dat je,je kindje helemaal heb kunnnen bewonderen

groetjes bianca

Ook ik heb een voorgevoel dat ik al weet wat jullie gaan krijgen
ik weet ook hoe je genoten zult hebben van de pretecho
die heb ik ook laten doen toen Richard en ik nog zwanger waren van Melissa
goed dat we toen nog allebei voor 90 % van een jochie uitgingen mogen jullie rustig weten maar dat het een meisje was maakte ons toen nog heel erg blij
eindelijk een vriendinnetje voor het leven
Kim van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je het volhoudt met geheimhouden
want dat ze tegen je gaan zeuren hoef ik je denk ik niet te vertellen
doe voorzichtig en geniet nog maar ff flink van je zwangerschap

groetjes
Leonie

Ik ben helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet nieuwsgierig hihihihihi

Leuk he, om het te weten!! Ik heb er beide keren echt geen spijt van gehad! En wat leuk om je kleine te bewonderen op de echo Das echt altijd erggg genieten!

Dikke kus voor je buikkie! Liefs, Els

Hahaha, iedereen super-nieuwsgierig! Ikke dus OOK!! Pff, wat duurt het nog lang voordat het Juni is, hahaha! Maar je hebt gelijk hoor, als jullie het voor jezelf willen houden moet je dat absoluut doen!
Wij hebben met 21 weken zwangerschap ook een pret-echo laten maken. In Zandvoort.
Heel erg leuk om te zien! En wij wilden heel graag weten of het een jongen of meisje was. Toen we dus (overduidelijk!) zagen dat het een jongetje was hebben we heel snel een naam uitgekozen en aan iedereen die het maar horen wilde verteld dat de baby in mijn buik een jongen was en Stephan ging heten!
Veel mensen vonden dat heel erg leuk en waren erg verrast dat wij er zo open over waren, maar zouden het zelf niet doen. Dat waren tenminste de reakties die wij kregen.
Maar wij hadden zoiets van: de baby leeft al, is alleen nog niet “zichtbaar” maar bestaat dus wel degelijk al! Is al een echt mensje. Dus waarom geheim houden? Wij vonden het zo ook veel persoonlijker, hadden het niet over “de baby” maar gewoon over Stephan en zo “hoorde hij er ook echt al bij”.
Misschien klinkt dit voor sommige mensen een beetje overdreven ofzo, maar ik zeg maar zo: ieder zijn eigen mening!
En gelukkig zijn er mensen die het liever geheim houden, zo blijft er verschil!
En het allerbelangrijkste is toch zeker dat de baby gezond ter wereld komt!
Heeeeeeel veel succes met geheim houden en geniet er maar lekker van!!
Liefs,Bianca