Wij op vakantie gaan naar Disneyland Paris

… En ik (nu al) niet kan wachten? We gaan pas in augustus, maar tot die tijd veel vakantievoorpret. 10 jaar geleden heb ik er een tijdje stage gelopen en ik ben benieuwd wat er allemaal is veranderd. Ik denk dat Merel het ook fantastisch gaat vinden. De Efteling vondt ze ook al geweldig. We slapen in een Disney Hotel op 10 minuten lopen van het park en gaan 3 nachten. Het kost bijna net zo veel als een week naar de zon, maar dat boeit niet. We hebben er enorm veel zin in! Ik ben Merel al aan het voorbereiden met Mickey Mouse Club House op tv en heb een schattig Disney-prinsessenrokje voor d’r gekocht. Nu nog even kijken hoe we het vol gaan houden in de auto, want Merel is op het moment absoluut geen fan van verre autoritten, maar dat redt zich ook wel weer.

Oooeeeeh, ik zit als volwassen vrouw ff op 'm’n stoel te stuiteren als een klein kind

Groetjes Natasja

Gewijzigd door - kringeldingetje op 22 Apr 2010 19:06:14

Hey wat super zeg! Ik wil er ook graag heen maar wij wachten nog even tot Nick iets ouder is. We zijn zelfs nog niet naar de Efteling geweest met hem dus laten we dat eerst maar doen.

Geniet maar vast van de voorpret! Leuk dat je ook nog in stijl gaat met haar

Groetjes Bianca

Wat geweldig… en tegen die tijd kan ze het wel weer heel erg leuk gaan vinden om lang in de auto te zitten…:smiley:
Je weet maar nooit…

Ohhh ik zou ook al voorpret hebben… ik ben ook nooi disney land geweest met school, voor 5jaar geleden… ik vondt het ECHT SUPERRRRR!!

Geniet er straks maar lekker van!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Wat leuk! Zelf ook weer even kind zijn…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha ik kijk al uit naar de kermis volgende week laat staan waar jij al van mag voorgenieten. Wij gaan ook pas in augustus op vakantie, dus we mogen samen nog even voorgenieten

Groetjes,

Michèle

Grappig is dat hè?! Dat je zo blij kan worden van een vooruitzicht?! Merel is misschien nog wel jong en kan het volgend jaar misschien niet meer navertellen, maar ik weet zeker dat ze nu haar ogen uitkijkt. En anders gaan we over een aantal jaren (zal nog wel ff duren) gewoon nog een keer!

Groetjes Natasja

Dat heb ik nu met de efteling. Dierentuin vond ze vorig jaar al heel mooi dus dat zal dit jaar nog veel mooier zijn, maar ik heb zoiets van moeten we met de efteling niet nog een jaartje wachten of niet, maar ja voor mezelf wil ik wel weer eens gaan hoor

Groetjes,

Michèle

Wij zijn vorig jaar in de Efteling geweest. Merel was toen net 1. Ze vond het geweldig. Er zijn attracties genoeg waar de kleintjes in kunnen. En het sprookjesbos is ook fantastisch. Ik heb nog wel een reactie van Sje nav een topic van mij van vorig jaar waar ik met Merel allemaal in kon. Genoeg te beleven. Voordat we gingen dacht ik dat Merel er nog niet zo veel aan zou hebben, maar ze heeft haar ogen uitgekeken. Daarom heb ik dit jaar ook Disney geboekt.

Groetjes Natasja

Wat leuk dat jullie naar Disney gaan. Hihi logisch hoor dat je daar heel erg blij mee bent. Ik ben er nooit geweest, maar wil er wel heel graag heen. Wil alleen wachten tot Tim wat ouder is. Wij gaan ook pas in augustus op vakantie, dus ook hier nog even genieten van de voorpret.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ja inderdaad dat is inderdaad waar. We kijken even want we hebben ook nog andere plannen dit jaar enne zolang ze niet geweest is mist ze ook nog niks

Groetjes,

Michèle

wat leuk zeg, wij willen er ook nog eens naartoe!
erg leuk lijkt me
alvast veel plezier

Groetjes Gytha

[img://lb2f.lilypie.com/7z6Dp2.png[/img]

ik ben dr twee keer geweest 1 keer als kind met ouders 1 keer met schoolreisje van de middelbare shcool tis idd onwijs leuk en je hebt ook genoeg voor de kleintjes te doen ik wil dr nog wel 1 keer heeen met de kinderen maar ik wacht tot de kleine een jaar of 5<6 is

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag