Wij onze nieuwe auto

hebben gehad vandaag ,een pougot 206 sw 5 deurs .hij zit fantasties .martin heb hem van middag al ingereden moest naar nunspeet .wij zijn er super blij mee

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 26 Jul 2005 20:50:23

Zoooo leuk hoor, dat rijd weer lekker is ie spiksplinternieuw of een 2e handse?

Wij hebben 1x een spikkie nieuwe gekocht en ik doe dat nooit meer, veel te duur en we vonden het veel te stug rijden

Maargoed het is net wat je wilt en gewend bent

Veel veilige kilometers gewenst!!

Groetjes Nathalie & Co

hahahhaha nathalie ,dit is ook een bedrijfauto hoor .met geel kenteken ,en zijn werkgever heeft hem betaald .he goed bekeken he grapje

nou hartstikke tof hoor!!

gefeliciteerd er mee!!

wij hebben ook pas een andere auto… een ford scorpio station… ( voor weinig euri’s) maar wij zijn ook super blij er mee!

zijn toffe auto’s trouwens die peugot’s 206 sw.
veel plezier er mee hoor.

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

Oh das idd goed bekeken
En lekker voordelig Whahaha!!
Wij hebben ook pas een ‘nieuwe’ auto, we hadden eerts een opel vectra station uit 1999 was nog prima in orde maar we waren toe aan wat anders Deze hadden we alweer 3 jaar…
Dus nu een Opel Astra “sport” uit 2003 een 5 deurs, rijd lekker pittig

Nou veel plezier ermee nogmaals !

Groetjes Nathalie & Co

Trouwens Arno’s baas is niet zo goedgeeft haha (dat is hij zelf (eigen bedrijf) )

Wat betekent geel kenteken? Ik ken alleen grijs kenteken?)

Groetjes Nathalie & Co

Hé, leuk Marielle!
Wij hebben toevallig zo’n zelfde auto gehad vorig jaar en ik vond hem heerlijk rijden!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

quote:
Trouwens Arno's baas is niet zo goedgeeft haha (dat is hij zelf (eigen bedrijf) )

Groetjes Nathalie & Co

Hahahahaha, hier van hetzelfde laken een pak
Alleen is Peter nogal gek met auto’s dus die zorgt wel dat ie een leuke onder zijn kont heeft
Nee hoor, het moet bij ons binnenkort vooral een praktische auto zijn, aangezien er 6 a 7 personen in moeten kunnen (en zoveel keus is er helaas niet in 7 pers. auto’s )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

nee dat is jammer he bieb .nathalie grijs is voor twee personen en een laad bak .en geel is voor meerderen persoen ,dus gewoon

Leuk Marielle, ik weet het zelf niet maar heb wel gehoord dat het heerlijk auto’s zijn!

Hihi, wij hebben toevallig ook net een Opel Astra uit 2003, Nathalie! Maar dan geen sport…we hadden een Opel Corsa, dus dit is nu heerlijk rijden en 5 deurs is wel errug handig, met kinderwagen mee enzo!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

wat fijn!!! geniet met volle teugen van jullie nieuwe wagen

liefs jessica

Oh etty wat toevallig, zijn heerlijk wagens he!

Ohh marielle, nu snap ik hem, komt eigenlijk op hetzelfde neer dus

Nogmaals veel plezier ervan!

Groetjes Nathalie & Co