Wij onze eerste komkomers gegeten hebben!

Ja hoor, onze groente tuin brengt wat op nu! Leuk joh! Komkomers groeien zo snel! En we hebben nu ook pompoenen, dit weekend zullen we de eerste proberen. Verder hebben we sperzie bonen, en de tomaten beginnen ook al flink te groeien! Nog 1 maandje en we hebben waarschijnlijk ook pepers en misschien zelf watermeloen! jummy!

zo leuk om te lezen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Succes met het telen van je eigen groenten. Als je nu veel hebt kun je me mailen, misschien kan ik het dan komen halen en bij mij in de winkel verkopen. .
Maar alle gekheid op een stokje geniet van je groenten.

Groetjes Corina

Danielle is geboren op 7-1-2010

Oh gaaf joh, hoe vind J het???

Groetjes,

Michèle

LEKKER!!!
En heel erg leuk!
Ik ben nogsteeds jaloers op je tuintje, zou ik ook echt gaaf vinden
Geniet van jullie EIGEN lekkers.

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

Wat gaaf zeg, lekker onbespoten en zelf gekweekt. Jammie!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja heel leuk, J vind het ook leuk, omdat ze het natuurlijk langzaam heeft zien groeien. En de tomaatjes die zomaar verschenen in mijn tuin zijn cherrie tomaatjes, helemaal fantastisch! Gisteren hebben we sperziebonen en pompoen uit de tuin gegeten. Ik vind het zelf ook steeds leuke moet ik zeggen. Maar de komkommers daar zijn er echt abnormaal veel van, dus die gaan we maar weggeven! Ik heb al zelf 2 potten augurken gemaakt, dat vind ik wel voldoende! Maar ik leer er ook zo veel van, en idd onbespoten!

Leuk dat jullie nu al de eerste komkommers hebben kunnen eten. Dat er nog maar vele groentes mogen volgen.

Groetjes,
Sandra

Mervin heeft gisteren van mijn moeder een kweekkastje gekregen dus wij kunnen ook aan de slag nu

Groetjes,

Michèle

Ohhh wat leuk!! Ja ik ben nu wel verslaafd, en ik zit elke Zat ochtend met J in de tuin te vroeten, ze heeft er ook zo veel van geleerd al, grappig hoor, dan plantjes doodgaan zonder water, en wat plantjes zijn en wat onkruid, en ruiken van onrijpe tomaten planten, (hele sterke geur) echt super om samen zo’n projectje te hebben, en ze lijkt er ook beter door te eten (vooral de planten uit de tuin dan) Ze heeft gisteren zelfs 4 sperziebonen gegeten (en daar houd ze helemaal niet van!) alleen omdat ze uit de tuin komen. Echt geweldig. Over 2 weken zijn de pindas aan de beurt, ben benieuwd!