...wij onverwacht weg gaan!

Jahaa…ikke ben 22 januari jarig en nou hebben we net een last-minute geboekt naar Center Parcs “Het Heijderbos”.
We gaan een midweekje van maandag 19 t/m vrijdag 23 januari.
Dus met mijn verjaardag ben ik er mooi niet!
Is trouwens voor het eerst in mijn leven dat dat voorkomt (dat ik niet thuis ben op mijn verjaardag).
Maar mijn ouders komen die dag wel naar het park toe samen met mijn tante.
Gezellig!
Ik heb er ook onwijs veel zin in.
We hebben het aardig druk gehad met onze eigen zaak en de feestdagen stelden daardoor ook niet veel voor en we zijn er gewoon echt aan toe.
En ik moest het gewoon ff kwijt!
Heb net geboekt.

Groetjes, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 07 Jan 2004 21:18:22

He lekker zeg. Onverwachts nog wel…ben jarloers hoor.

Met mijn verjaardagen zijn andere mensen er juist nooit… 29 juli (vier het rond de 21e, omdat Marcel en Veronica dan ook jarig zijn), dus echt vakantietijd. Eigenlijk moet ik het ook gewoon doen, met mijn verjaardag!

Geniet er van, maar dat doe je ongetwijfeld wel hahahaha. Ben benieuwd hoe dat is Heijderbos. Had je een last minute gepakt ofzo? Hoe werkt dat? Wil het ook een keertje doen namelijk…

groetjes Monique

Hoi Armanda,

Maar dan gaat het toch via een creditcard? Heb ik tenminste wel eens gehoord… Ik heb dus geen creditcard, kan het dan ook wel? Zou wel errug fijn zijn.

groetjes Monique

Oh dat kan natuurlijk ook ja! Bij aankomst. Volgens mij heb ik dat idd ook ooit een keer gedaan… Al was dat dan geen last minute. Ik bel ze morgen gewoon ff, dan hoor ik het wel. Tnx.

groetjes Monique

Hoi,

Ja, het was een last minute.
Inderdaad gezien op de site van Center Parcs.
Maar het boeken kan je beter telefonisch doen hoor!
Wat er op internet bijv. niet bijstaat is dat er geen beddengoed aanwezig is.
En betalen doe je inderdaad bij aankomst.
Je moet dan ook je boekingsnummer noemen.
Verder is het dus erg simpel.
En het park is super-leuk!
Het is hetzelfde park als waar we in oktober ook onverwachts waren voor een midweek (alleen hebben we toen helaas de hele week regen gehad, hopen dat het nu wat beter weer is!)
Maarre…die last-minutes zijn echt een aanrader hoor! Scheelt je een hoop geld, want normaal gesproken vind ik Center Parcs best pittig met zijn prijzen.

Groetjes, Bianca

Nou ha, goed dat ik dit weet zeg!! Ik ging er echt vanuit, dat je een credit card nodig had. Zat al te balen, want ik wilde toch ook wel een keer zo’n midweekje boeken, voor die lage prijzen, want CP is haast onbetaalbaar geworden (je kan met gemak een ruime week naar frankrijk rijden, voor dat geld!) en op het park zelf wil ik ook wel wat leuks kunnen doen toch? Maar nu ik dit weet, hahahahaha, zullen wij ook wel Centerparcsen dit jaar! Zat al te kieken .

groetjes Monique

Ja, en weet je…ik vind dat “last-minute” op zich nog wel meevallen.
Het is niet zo dat je bij een last-minute van Center Parcs over 3 dagen al weg moet ofzo.
Er staan regelmatig ook aanbiedingen op voor over 2 weken o.i.d.
Dus je hoeft niet “halsoverkop” je spullen in te pakken en te vertrekken.
Ik vind het een aanrader hoor.
En het schijnt dat Erperheide in belgie het allerleukste is voor kinderen, maar het Heijderbos is ook erg leuk.
Ze hebben daar dus een Jungle Dome, een kinderboerderij etc.
Vooral 's zomers is het daar denk ik erg leuk want ze hebben er ook een grote recreatie-plas met een soort strandje er aan vast.
Enige waar je ff op moet letten met kleine kids is het water.
Maar dat is dan ook alles.
En het leuke is ook dat je met de auto binnen 5 minuutjes in Duitsland zit.
Nou, nu genoeg opgeschept over C.P. hahahaha!

Groetjes, Bianca

ohhhhhh, klinkt goed zeg!!! Alvast heel veel plezier en natuurlijk een top verjaardag!

Ik ga ook maar eens snel een kijkje nemen op die site. Ik was alwel aan het kijken naar vakantiehuisjes. In maart (als Paul voldoende opgeknapt is) willen we graag een weekje weg. En ik heb erg veel zin in Terschelling, maar het kan natuurlijk ook een paar dagen CP worden.

Annemieke

Dan ga ik het in de gaten houden, voor de week van 14 juni (tot 18 juni). Marcel gaat al vrij nemen, op voorhand, want die aanbiedingen zijn er altijd wel natuurlijk. Ik zal vanmiddag met de juf overleggen, of Veronica dan vrij kan krijgen. Ze zit pas in groep 1 en de juf is absoluut niet moeilijk, dus dat zal wel goed zijn. Later wil ik het niet doen, want dat komt zo dicht in de buurt van de grote vakantie en dr laatste weekjes moet ze in dr klas meemaken vind ik.

Nou lekker zeg, heb er al helemaal zin in hahaha.

En het kan me niets schelen waar ik terecht kom, als het maar CP is hihi.

groetjes Monique

Gisterenavond had ik de moeder van de kids aan de telefoon (je weet wel, halfbroertje en zusje van Stephan) en om een aardig lang verhaal kort te maken komt het op het volgende neer:

De kinderen mogen met ons mee naar Center Parcs!
We opperde het idee (een beetje gekscherend!) en de moeder ging akkoord!
Wel allemaal super-onverwachts natuurlijk en erg kort van tevoren maar ja…wel leuk!
Het is voor het eerst in 5 jaar dat ze met ons meegaan ergens naar toe (we gaan natuurlijk weleens een dagje weg en ze logeren weleens bij ons) maar ze zijn nog nooit meegeweest op deze manier.

Ze gaan maandagmiddag meteen met ons mee en woensdagavond gaan ze weer naar huis.
Ze worden dan opgehaald door hun moeder.
Dan kunnen ze donderdag weer naar school.

Donderdag ben ik dus jarig en komen mijn ouders en tante naar ons toe (wat ik onwijs gaaf van ze vind!)
Zij blijven dan slapen en rijden de volgende dag door naar hun vakantie-bestemming (toevallig gaan ze net die dag op wintersportvakantie).
En wij gaan dan weer naar huis.

Kortom: onverwachts een druk midweekje Center Parcs!
Maar wel leuk.

Groetjes, Bianca

Hoi Armanda,

Ik moet je eerlijk zeggen dat me dat ook wel verbaasde.
Je hoort dat ook officieel aan te vragen enzo, maar ja, dat is nu natuurlijk onmogelijk op zo’n korte termijn.
Verder gaat de moeder eigenlijk een beetje over de scholen van de kids.
Wij weten daar weinig van.
Dus ja, als zij zegt dat het kan wat betreft school…

Wat leuk zeg!! Gezellig met elkaar!!

Ik heb trouwens gekeken bij de site van CP en ook bij Landal Greenparks. Tja, de laatste komt veel goedkoper uit mijn test. En zeker als je airmiles inleverd, dan heb je 50 % korting. Wij gaan dus voor Landal. En als het allemaal goed gaat hier gaan we half februari weg voor een midweek.

Annemieke

Oooh, lekker toch!
Heerlijk hoor, eventjes er tussen uit!
Ik hoop voor jullie dat het idd door kan gaan!

Groetjes, Bianca

Hé Armanda,

Daar gaat mijn goede naam!! Je hoeft toch niet gelijk hier in de groep te gooien dat ik op de chat even met lunchpauze was! Ik heb je net al een excuusmail gestuurd.

En over onze midweek, we gaan lekker op de Veluwe zitten, dicht bij huis maar vooral dicht bij het ziekenhuis. Het maakt niet uit waar je bent, als je maar even weg bent, toch?

Annemieke

Zo is het!
Als je maar even weg bent, uit het dagelijkse “ritme” , even lekker uit je omgeving.
En dan hoeft het idd helemaal niet ver weg te zijn!
Kan me trouwens erg goed voorstellen dat jullie in de buurt van het ziekenhuis willen blijven.
Lijkt me toch een geruster gevoel, veiliger ook. Het idee dat je er zo naar toe kan als er wat is.

Alvast heeeel veeeel plezier!!!

Groetjes, Bianca

P.S. jij bent ook nog laat op zeg! (haha, moet je mij horen… )

hier komt spuit 11

veel plezier!!! enne ik ben nog later lalalalalalalala

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Later…maar niet de laatste!!!
Nananananaaaaah !!!

Groetjes, Bianca

P.S. worden jullie ook altijd zo flauw zo laat op de avond? (vroeg in de nacht bedoel ik )
Ik bedoel: bovenstaand berichtje van mij is toch redelijk kinderachtig te noemen, niet?
Haha!
Ach, wat maakt het uit!
Als je maar lol hebt!

Gewijzigd door - Bieb op 18 Jan 2004 01:55:51

Hoi Armanda,

Je vroeg hoe het met onze kinderen zit wat slapen betreft.
Nou, die van mij gaat GEWELDIG maar niet heus.
Gelukkig heb ik het “maar” over de laatste paar dagen dat het zo gaat.

Voorbeeldje:
gisterennacht was ik een beetje laat naar bed, half 2.
Om 2 uur hoor ik Stephan opeens heel vrolijk roepen: pappaaaaa, mammaaaaa etc. etc.
Ik dacht: ik laat hem ff liggen want hij praat ook weleens in zijn slaap.
Maar hij begon te zingen en steeds harder te roepen.
Ik naar zijn kamer, zit meneertje klaarwakker rechtop in bed!
"Het is midden in de nacht Steef"
NEE
"Ga je niet meer slapen dan?"
NEE (haha, nieuwe woordje dat ie geleerd had die dag meteen toepassen en lachen erbij!! Dondersteen)
Maar goed, om een lang verhaal kort te maken: om kwart voor 4 sliep meneer pas weer en ik dus om 4 uur.
Half 8 was ie weer wakker.
Conclusie: 3,5 uur slaap voor Bianca (vriend had nachtdienst trouwens).

Vannacht kon ik er ook een paar keer uit.
Hij wordt dan steeds heel jammerend/huilerig wakker en moet een paar minuutjes “getroost” worden.
Daarna slaapt hij meteen weer verder.
Maar ja, wél elke keer je bed uit een paar keer per nacht!

Ik heb geen idee waar het aan ligt, hij had het eerst niet.
Misschien door die 2x per week naar school?
De indrukken daarvan ofzo?
Of gewoon de leeftijd?

Nou ja, hopelijk is het snel weer over want ik ben aardig moe nu.
Handig, want ik krijg een huis vol visite aangezien ik vandaag alvast mijn verjaardag vier…
En morgen dus naar Center Parcs.

Nou, ga me even aankleden gauw anders loop ik zo nog in mijn pyjama, haha!

Enne…Armanda…je zwamde niet zo erg hoor

Groetjes, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 18 Jan 2004 08:57:21

kijk uit hoor straks komen wij ook met zijn allen een borrel drinken op je verjaardag, dan ben je morgen zeker aan vakantie toe!

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

he chat vriendin
ik wens jullie heel veel plezier met ze alle
en al vast van harte gefeliciteerd en maak er een gezellige dag van

veel liefs marielle martin tanja