Wij ons hebben ingeschreven voor huurhuisje

Wij hebben ons ingeschreven voor een huurhuisje. We hopen binnen nu en twee jaar ons huis te verkopen omdat we er een beetje uit aan het groeien zijn.
Groter kunnen we niet kopen omdat mijn salaris dat niet toelaat.

Het is allemaal zo moeilijk in deze tijd, alles wordt zo duur.
Geen klagen maar ik wilde het gewoon graag even delen met jullie.

Miranda

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 22 Aug 2008 19:39:40

Vervelend Miranda dat het vanuit de positie waarin je nu zit niet lukt om groter te kopen en dat huren het enige alternatief is. Juist kopen vanuit een koophuis is altijd een goede investering.

Hopen dat er een mooi huurhuis voor jullie bestemd is en dat je je huis goed kunt verkopen.

Groetekes, Sje

Ach ja Sje, huren heeft ook zo zijn voordelen. We wonen nu in een heel oud huis waar telkens wat aan gedaan moet worden. Met een huurhuis is dat tenminste voorbij, dan hoef je enkel de woningstichting te bellen wanneer zich problemen voordoen.

Inderdaad, het heeft ook z’n voordelen. Hou ons op de hoogte he van de ontwikkelingen?

Groetekes, Sje

Ja leuk Sje, dat je meeleeft

Het lijkt me heerlijk om onze meiden allebei een eigen kamer te kunnen geven en die mooi in te richten. Ik heb nu al plezier als ik eraan denk.

Zeker heeft huren zo zijn voordelen. We hebben gekocht en vanaf de grond af verbouwd. In dit huis op deze unieke plaats, zitten dus onze bloed, zweet en tranen en daarom houden wij er enorm van. Maar inderdaad is dat niet altijd makkelijk, alles komt hier nu nog meer beetje bij beetje af alhoewel wij er wel verder prima in kunnen wonen nu hoor. Het lijkt mij ook heerlijk als je bij een mankementje de woningbouw kunt bellen en een groter huis is altijd leuk ! hahaha heel veel plezier met zoeken, hopenlijk vinden ze gauw iets heeeeeeeel erg leuks. Willen we dan wel een foto van he.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoi Asje,

Ja het heeft dubbele waarde als je zelf alles verbouwt heeft, dan voelt het nog meer als je eigen plekje. Dat is het grote voordeel van een eigen huis.
Wij hebben hier ook het gevoel van een echt ‘thuis’. We hebben ook enorm veel verbouwt hierzo. Van 1 grote megaruimte hebben we twee kamers gemaakt, zelf een vliering gemaakt, zo groot dat je erop kunt lopen, de grond die verzakt was zelf opgekrikt, nieuwe kozijnen plus dubbele ramen laten plaatsen, wandpanelen aan de muur, de tuin zelf betegeld samen met Bert en heel veel mooie planten erin gezet, de schuur helemaal opgeknapt… nog even en ik ga huilen dat ik hier weg moet Maar het kan niet anders, het wordt boven veel te klein.

Ik ben ook best benieuwt naar een foto van jullie huisje, wat jullie zelf helemaal verbouwt hebben Asje

Groetjes van Miranda

oooooo niet huilen hoor meis alhoewel ik snap dat het zeer doet. Binnen no time voel je je op een nieuwe ruimere stek ook helemaal happy. Toen het hier even niet zo makkelijk ging heb ik het ook wel eens overwogen, want tja we zijn gezond, happy met mekaar en een huis is maar een huis. Zo is het eigenlijk ook + dat het ook heerlijk is dat een woningbouw alle probleempjes moet komen oplossen. Let maar op, zodra je op een nieuwe stek kunt gaan inrichten, ben je helemaal blij !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Lief van je Asje.

Ik zal het laten weten als we een ander huisje hebben.
maar duurt nog wel een poosje hoor, want we moeten eerst punten sparen.

hey miranda
ja ik herken het .ik wilde ook niet weg op onze oude stekkie .
was gewend in onze stulpje .maar ben nu zo blij met deze woning .heerlijk en zou niet meer terug willen .wij wonen nu bijna 3 jaar hier
succes met zoeken

groetjes marielle mama van tanja

hey miranda,
ja dat is vervelend zeg!
Maar een huurhuisje kan ook leuk zijn en inderdaad je hebt er ook voordelen van!
Onderhoud kun je mooi uitbesteden. Wij hebben een koophuis en ook alles zelf verbouwd maar het houdt nooit op!

succes meid met zoeken

groetjes Gytha