Hihihi…lees ik NET hiervoor het topic van Sugar, dat zij is gaan housen op Koninginnedag! Grappig, want daar wilde ik het net over hebben. Wij liepen gisteren tegen elven in Eindhoven, waar we dus wonen he en we gingen naar de vrijmarkt. Hartstikke gezellig en lekker druk. Ik zag alle podia waar later DJ’s zouden komen. Toen we naar huis gingen, de kindjes waren bek-af (Eva was gescminkt en zat parmantig met haar oranje boa om in de wagen), zagen we massa’s jonge mensen de trein uit komen. Allemaal op weg naar Zodiak enzo! Wij zeiden tegen elkaar: ‘Vreselijk om daar uren in die herrie te moeten staan!’ en we voelden ons opeens ouwe lui! Eva had haar oordopjes zelf al in gedaan! Vroeger hingen wij ook in de stad, maar nu gingen we keurig naar huis voor de middagslaapjes van de kindjes. Hoe anders was dat! Maar ik genoot zelf meer van de vrijmarkt met Eva die haar ogen uit keek en Max die lekker zat te drinken in een loungebarretje, dan vroeger van dat stappen! Is wel grappig eigenlijk. En lachen dat Sugars daar juist heel erg van houdt en Pippy zelfs mee neemt!
Groetjes Rainbow, trotse mama