Wij ons gisteren best oud voelden?

Hihihi…lees ik NET hiervoor het topic van Sugar, dat zij is gaan housen op Koninginnedag! Grappig, want daar wilde ik het net over hebben. Wij liepen gisteren tegen elven in Eindhoven, waar we dus wonen he en we gingen naar de vrijmarkt. Hartstikke gezellig en lekker druk. Ik zag alle podia waar later DJ’s zouden komen. Toen we naar huis gingen, de kindjes waren bek-af (Eva was gescminkt en zat parmantig met haar oranje boa om in de wagen), zagen we massa’s jonge mensen de trein uit komen. Allemaal op weg naar Zodiak enzo! Wij zeiden tegen elkaar: ‘Vreselijk om daar uren in die herrie te moeten staan!’ en we voelden ons opeens ouwe lui! Eva had haar oordopjes zelf al in gedaan! Vroeger hingen wij ook in de stad, maar nu gingen we keurig naar huis voor de middagslaapjes van de kindjes. Hoe anders was dat! Maar ik genoot zelf meer van de vrijmarkt met Eva die haar ogen uit keek en Max die lekker zat te drinken in een loungebarretje, dan vroeger van dat stappen! Is wel grappig eigenlijk. En lachen dat Sugars daar juist heel erg van houdt en Pippy zelfs mee neemt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Hihi grappig he hoe je echt in je rol als ouders groeit en er nu niet meer aan moet denken te gaan stappen of iets dergelijks. Ik heb niet veel vriendinnen meer zonder kinderen, maar nog wel een paar. Als ik dan hoor dat ze om 6 uur pas op bed lag, dan moet ik er daar echt niet meer aan denken. Terwijl ik vroeger met gemak tot zo laat doorhaalde, of ik nu moe was op niet.

Groetjes,
Sandra

Dan ben ik ook heel oud en truttig, want dat hoeft voor mij ook niet meer zo. Komende donderdag ga ik met een vriendin naar het Bevrijdingsfestival en dan zien we wel hoe laat het wordt en dat is al heel wat. Grappig, hoe het moederschap je kan veranderen. ‘Vroeger’ ging ik elk weekend ook twee keer op stap (vrijdag en zaterdag) en was 6 uur op bed niks te laat. En nu? Brrr…moet er niet aan denken.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hahaha ik ben ook niet meer zo van het uitgaan, maar ik ben afgelopen vrijdag naar de nacht van oranje geweest in Enschede. Tot diep in de nacht staan hakkuh!:smiley: Hahaha heerlijk was dat! Misschien omdat ik nu weer vrijgezel ben, maar ik heb de smaak wel weer te pakken, hopelijk dit jaar nog een leuk hardstyle evenement! Net als vroeger!

Groetjes Anouk

Ik was er op de eerste Koninginnenach al bij en de jaren erna ook natuurlijk en nu… meid ik hem en lees in op TVWest wel wat er gebeurd is. Stappen doe ik ook al een tijd niet meer. Ik wil of om 2 uur al naar huis of ik voel me net een oppasmoeder. Nee hoor wij worden ook oud

Groetjes,

Michèle

Hihi, nou zelfs wij hebben gisteravond lekker op de bank gehangen
Gister lekker over de vrijmarkt gestruind, en in de middag nog even, Seth in de draaimolen ed.

Heel af en toe stappen vind ik wel leuk, maar ik zit net zo lief lekker op de bank!
Liefs, Anne

hhahahahaha ! en daar stond deze mama dus tussen inclusief kind, die abdsoluut niet haar oorbescherming op wilde !
toegegeven dat ik me tussen die van de kaarte debielen ook niet helemaal thuis voelde hoor, vroeger liep ik daar als een koekwous rond, nu loop ik er met kind en een flessie water !!!
mensenmassa’s zijn nooit mijn ding geweest… ik heb er in totaal 3 uur gestaan, vroeger wel heel wat uren langer, nu kon ik zeggen 'me kind is moe ’ we gaan naar huis, vond ik helemaal nie zo erg, vond het wel genoeg… en savonds lag ook ik lekker op de bank met een boek !!! hihihihi

maar ben blij dat ik het gedaan heb, want pippy die vind dat gehouse superspannend…en heb het goed naar haar zin gehad !

Pippy is geboren 17.07.2009

Hahaha, koekwous! Gisteren kwamen we er nog langs en zei ik tegen mijn vriend dat ‘een moeder van Ikkeben’ daar was geweest. Moesten we wel om lachen. Maar jij was dus ook op tijd thuis? Netjes van je!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ rainbow … ja mama hier stond er wel tussen maar pippy-rules da’s simpel he ! bedoel ik wil haar een stukje van mijn ‘housecultuur’ meegeven (weet ff nie hoe ik het anders moet omschrijven’) maar wel op haar ritme, en met haar tijden he, ga het natuurlijk nie overdrijven…

whee ik was nog nie klaar… ik moest wel weer lache om die maten van mij,want sommige willen echt kindjes,maar die gebruiken mij dan als voorbeeld, zo van 'ow housuh met je kind kan ook ’ dan denk ik jah,maar wat eraan vooraf gaat of erna, zien jullie niet he, slimmerikken…
bedoel je hebt wel een kofferbak met extra kleding luiers, doekkies, pleisters en shit…en kind kan ook nog helemaal over de zeik gaan thuis en zwaar overprikkelt raken ofzo…dat pippy dat allemaal trekt mogen wij blij mee zijn, je hebt ook kinderen die dat absoluut niet trekken natuurlijk… dat maak ik ze dan ook wel ff duidelijk, of het blijft hangen weet ik niet want ze willen gewoon graag de leuke kanten zien natuurlijk !!!

dat wij netjes optijd naar huis moeten , zien ze wel maar dat wij liever misschien ook langer blijven…da nie, dat wij eigenlijk bar weinig kunnen omdat je toch 6 ogen nodig hebt…zien ze ook niet,want het is niet hun kind