Wij nu ook

een Action hebben?? Ideaal! Ik moet er niet te vaak binnen lopen, want dan is m’n portemonnee in no-time leeg. Heb ik wel een volle winkelwagen, want het kost allemaal geen drol Heerlijk! Over een paar maanden krijgen we ook nog een Hema en waarschijnlijk een slager. Het wordt nog wat met de middenstand in ons dorp.

Groetjes Natasja

lekker he die action enne een hema om de hoek is ook heerlijk, heb ik ook maar een heel kleintje… kassa…

Groetjes,

Michèle

We krijgen wel een kleine Hema. Maar goed, ik ga toch vooral voor de kleding voor de dames.
Ik vind bij de Action het kinderspeelgoed zo leuk. Heel veel kleurboeken, voorleesboeken en hobbyspulletjes. En allemaal voor weinig.

Groetjes Natasja

@ Natasja kleine tip van mij. Kleine hema’s hebben niet altijd alle aanbiedingen, maar je kan het wel op internet bestellen en daar ophalen. Kost niks extra maar je weet wel zeker dat je het hebt als je het graag wilt hebben.

Groetjes,

Michèle

Da’s wel een goeie Michèle. Bedankt!

Groetjes Natasja

jieppieee!!! de action vind ik echt geweldig, maar inderdaad niet te vaak want kom altijd met 2 volle tassen naar buiten *en ga altijd met de instelling heb niks nodig

en bij de hema …iets minder,maar kom altijd met iets naar buiten hahaha

zeker mijn favoriete winkel hoor

Pippy is geboren 17.07.2009

quote:
Da's wel een goeie Michèle. Bedankt!

Groetjes Natasja

Alleen taart kun je er niet afhalen als ze geen taarten afdeling hebben en geen dank

Groetjes,

Michèle