Wij nu aan het pakken zijn

lieve meiden
Wij hebben besloten er geen zin meer in te hebben hier in nederland , wij hebben de kids in bed gedaan en gezegd morgen gaan we naar de sneeuw, dus we pakken straks van alles in de auto en gaan rijden naar ??? geen idee we zien wel, we kunnen 1 dag weg zijn of een week we zien het wel, inpakken en wegwezen. groetjes, post aub niet teveel en ik spreek jullie snel weer!of pas volgend jaar hahahahahaha

groetjes Kim, mama van

en

veel plezier en hopen dat je sneeuw vind.
in zwitserland heeft het gesneeuwd

dat is leuk om zo ineens weg te gaan
heel veel plezier
en geniet ervan

Heeeee Kimmie, GAAF man!!!
Jee, dat zou ik nou helemaal te gek vinden: gewoon je spullen pakken en wegwezen en wel zien waar je strand (in de sneeuw dus hè )
Heeeeeeeeeeeel veel plezier!
Geniet ze!!!

Liefs,

Groetjes, mamma van Stephan

veel plezier meis!

ene als je nog online komt vergeet ff niet wat hihi

Tries

Liefs Tries

Hier heeft het ook gesneeuwt. Nou het sneeuwt hier nog steeds. Dus ja echt ver hoef je niet te rijden.
Maar het is wel lekker om even uit Nederland te gaan.
Ik zou zeggen heel veel plezier en een heel prettig en wit uiteinde.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Ja, grappig.
Ik dacht hetzelfde vanmorgen
Maarre, ik heb zo’n vermoeden dat het straks over gaat in regen en dat je dan zo’n blubber-zooi krijgt.
Dus Kim, nogmaals veel plezier hoor!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Haaaaaaaaaaa leuk hoor Kim, mar ik zal wel weer te laat zijn om jullie een paar toffe dagen te wensen. Hier sneeuwt het nu ook, ik hoop dat dat lekker effe doorgaat zodat ik met de kids een toffe sneeuwpop kan maken. Doej doej meis, heel veel plezier.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

heel veel plezier kim met de kids op naar de echte sneeuw

groetjes marielle mama van tanja

Hoi,

Heel veel plezier. Lekker he op de bonne fooi (betekent zonder reservering) op vakantie gaan. Ik wist niet dat je dat ook kon doen in de winter. Misschien een tip voor ons.
Nou veel plezie en ski ze of zo.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

whaaaaaaaa kim hahaha gaaf wou dat ik dat kon hahahaha

nee geintje veel plezier en hoop dat je veel sneeuw gevonden heb hoor