Wij nu 2 leenauto's hebben

g zijn auto stond al bij de garage na een aanrijding en nu heb ik vanochtend ook een auto niet zien aankomen, wel horen aankomen hoor! Ik moest snel effe mijn moeder en vic bij de kapper afzetten en rijd daar de parkeerplaats af, en hoor en zie een auto aankomen die mij dus niet meer kon ontwijken, ik heb die hele auto nooooit gezien, mijn moeder en vic wel want die stonden nog op de stoep, dus mijn autootje ook flink van de voorkant in elkaar, zo zeg wat een papieren autootje is dat dan maar, vervoer er elke dag wel een kind in dus moet er maar eens over denken hem in te ruilen voor een iets stevigere, want die auto die me aanreed die had alleen een kapotte voorlamp…
dus we hebben nu 2 leenauto’s… ze zullen bij de verzekering wel denken, jarenlang schade vrij en nu ineens allebei!

groetjes Kim, mama van

en

Da’s balen zeg!
Wel goed natuurlijk dat de kids er niet in zaten en dat je het allemaal fatsoenlijk “overleefd” hebt, maar toch…

Groetjes, mamma van Stephan

allebei apart verzekerd, dat van george was niet zijn fout, dit vanochtend wel mijn fout, allebei all risk verzekerd dus zal wel wat van de no claim afgaan

groetjes Kim, mama van

en

Ik denk dat het ook afhankelijk is van bij welke verzekering je zit hoor, hoe ver je terug zakt (spreek uit ervaring )

Groetjes, mamma van Stephan

jeetje kim,pffff gelukkig zat vic en je moeder erniet in die zullen wel geschrokken zijn en jij ook natuurlijk

nou hoop dat je verder negens last van heb