Maar het druk hebben met perfect zijn… !! Tot de ontdekking gekomen dat dit niet lukt … dus stappen ondernomen… Maar helaas komt dan ikkeben wel beetje achteraan… ondanks dat ik jullie mis! Ik probeer soms nog wel tips/advies te zoeken en jullie in de gaten te houden maar … ben dan zo moe en afgedraaid dat ik te lui ben om te reageren en snel mijn bed op zoek!!
Nu kreeg ik sms van Sandra dus denk even update van hier!
Alles gaat best goed hoor… Levi is gewoon wakker kereltje… slaapt 'smorgens 1,5 uur en smiddags ook ongeveer… Verder gaan de nachten goed (dat scheelt ALLES) en eet meneer al fruit… hij smikkelt ervan! Met Jurian en Levi gaat het nog steeds super… samen spelen / samen kroelen / zelfs de fles geven doet Jurian … (tuurlijk zit ik er naast maar … hij geeft hem!) … Jurian moet morgen weer naar huisarts voor zijn ontlasting. Hij heeft max 1 x in de 2 weken een poepluier en doet dan net of het een bevalling is… maar hij produceert een mini drolletje met een ondragelijke lucht! Heb alles al geprobeerd maar nu heeft hij echt pijn in buik. Dus nu weer naar huisarts terug…
Ik zal binnenkort weer foto maken van onze boefjes dan kunnen jullie zien hoe groot Levi ook geworden is…
Meiden … ik probeer weer vaker te komen … maar beloof niks.
Werk 24 uur … en daarnaast dan huis soppen (perfectionist)… dus de week is te kort!!!
Gewijzigd door - mini-boy op 16 Dec 2010 11:45:46