Wij nog steeds niet op het cb zijn geweest?

Normaal hoor je toch naar het cb te zijn geweest voordat ze 2 worden?
nou ik kreeg een brief in de bus : jullie zijn 6 september niet op het cb verschenen dus plannen we bij deze een nieuwe afspraak in:

het vierjarig concult vind plaats op 15 november 2010, rico krijgt dan ook een prik.

MVG De zorgboog.

Ik denk…dat klopt niet.
en ik had geen afspraak gekregen, en hij is geen vier, en hij krijgt geen prik.
lekker geregeld weer…dus ik gebeld, was het idd een misverstand maar de afspraak van 6 september was er wel. tja ik heb geen uitnodiging gekregen van ze dus dit is niet mijn fout. ik baalde eigenlijk wel, omdat ik toch wel heel erg benieuwd ben hoe het met zijn ontwikkeling is volgens hun

@ Inge ach wij hebben helemaal nog niks gehoord, niet eens een vier jarige afspraak. Ik denk dat het wel weer ergens november of december wordt.

Groetjes,

Michèle

ja maar 4jaar? haha dat duurt nog 2 jaar
ben je wel op het 2jarig consult geweest?

Gewoon zelf bellen voor een afspraak.

Ik belde elke keer zelf want als ik op het cb moest wachten kreeg ik een half jaar later pas een afspraak en dan had ik geen representatief beeld. Hoe kun je nou een mooi beeld krijgen van de ontwikkeling en groei van een kindje als je de 2-jaar-afspraak hebt, als het kind bij wijze van spreken 2,5 jaar is?!

Vreselijk die achterstanden bij het bureau.

Groetekes, Sje

Die achterstanden waren hier ook, hebben volgens mij te maken met de invoering van het elektronisch kinddossier. Daarmee leren werken kost zoveel tijd en daardoor de achterstanden. De baby’s krijgen voorrang op de peuters. Wij gaan volgende week voor het tweejarig consult! Heel eerlijk gezegd maakt het me niets uit, ik heb er toch niet zoveel aan. Ik weet prima hoe Erik zich ontwikkelt en maak me niet snel zorgen. Deed ik dat wel, dan vraag ik wel even na bij een orthopedagoge op m’n werk wat ‘normaal’ en ‘niet normaal’ is

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

hier lopen ze ook een maand anchter op cb met hun oproepen.
met lieke en mirte maakte ik gewoon hup meteen zelf een afspraak want dan wist ik zeker dat die op tijd was en op een dag dat ik zeker kon.
want met die oproepen komt nooit uit athans bij ons hahaha
nu met mirte was ik de laatste keer vergeten een afspraak te maken, volgens boekje moet ze deze maand (1,5 jaar) krijg ik vandaag een oproep voor eind november!!! Baal ik ook van maar ja.
het is ook overal hetzelfde met die CB

Groetjes Gytha

Hier lopen ze juist voor! Noah moest nog voor zn 2e jaar voor zn 2jarige consult.
En ALTIJD echt ALTIJD op een tijdstip dat meneer in bed ligt.
De volgende keer dat ik weer een brief krijg, en hij ligt dan in bed, bel ik af… ik ga hem er niet meer voor uit halen of wakker houden, want dan is meneer poepie chagerijnig…

Liefs, Melanie

@ Sje ik heb de vorige keer gebeld en zo’n grote bek gehad dat ik nu denk stik er maar in, ik zie wel wanneer ik moet komen en als ze woorden geteld willen hebben doen ze het maar lekker zelf want tegen de tijd dat ze mag spreekt ze volzinnen

@ Inge wij moeten nog voor de 2 jaar.

Groetjes,

Michèle

ooh ben net met lex naar een extra buro geweest… was voor 2 jaar en 9 maand…
lex is 3.5 jaar

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

nou ze beweerde dus wel dat er een afspraak stond VOORdat hij 2 werd. maar goed ik wist van niks, dus dit is geen achterstand meer. is gewoon iets mis gegaan daar, en daarna weer door mij een 4 jarig consult afspraak toe te sturen op 15 november 2010 ja 2010! dan is ie toch geen 4?!
maargoed het zal wel haha

quote:
Die achterstanden waren hier ook, hebben volgens mij te maken met de invoering van het elektronisch kinddossier. Daarmee leren werken kost zoveel tijd en daardoor de achterstanden. De baby's krijgen voorrang op de peuters. Wij gaan volgende week voor het tweejarig consult! Heel eerlijk gezegd maakt het me niets uit, ik heb er toch niet zoveel aan. Ik weet prima hoe Erik zich ontwikkelt en maak me niet snel zorgen. Deed ik dat wel, dan vraag ik wel even na bij een orthopedagoge op m'n werk wat 'normaal' en 'niet normaal' is

Groetjes,
M

Bij ons was dit idd de reden dat Tim een stuk later naar het bureau ging. Hij was toen 2 jaar en 3 maanden. Dit was ook de eerste keer dat we een uitnodiging thuis ontvingen. Normaal konden we meteen als we geweest waren een nieuwe afspraak maken. Maar dat doen ze dus na 1.5 jaar niet meer. Ik had nog wel gebeld na Tim zijn verjdaag. Maar ik kon geen afspraak maken. Ze hadden achterstand vanwege de invoering van het electronisch dossier. Dus de tijd die over was was voor de baby’s en daarna kwamen de peuters pas aan de beurt.

Wel raar hoor Inge dat ze beweren dat je een uitnodiging gehad hebt. Terwijl je die niet hebt gehad. En vervolgens sturen ze je een uitnodiging voor een 4 jarige. Erg slordig! Gewoon vandaag bellen en telefonisch een nieuwe afspraak maken.

Groetjes,
Sandra

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/15r3p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

@Sandra: ja ik had meteen gebeld toen ik die brief kreeg, we moeten nu 15 november daarnaartoe… dus dat is wel goed geregeld, ja ze zeiden dat er geen brief naar mij was gestuurd maar dat het wel in hun agenda stond dat we moesten komen 6 september. ik snap niet hoe ze daarbij komen dan

Hier zetten ze de afspraken altijd in her groeiboekje en dan krijg je nog een herinneringsbrief thuis.
Niet slecht voor een grote stad

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers