Wij nog net niet

weggeregent zijn.

Bah wat hebben we een regenachtige vakantie gehad. Sinds 15 jaar weer een zomervakantie in Nederland, maar helaas ontzettend slecht weer gehad. Natuurlijk weet je dat als je in Nederland blijft, maar ja je verwacht toch niet dag en nacht regen. En dan niet heel zachtjes, maar hele harde buien. Het veld stond iedere dag helemaal blank. Gelukkig hebben we het erg leuk gehad, maar op een gegeven moment ben je wel klaar met al die nattigheid. We zouden zaterdag terugkomen, maar zijn vandaag naar huis gaan rijden. Alles nat ingepakt, dus dat wordt de tent nog een keer opzetten als het droog is.

Nou ik heb weer genoeg geklaagt en ga eens even bijlezen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Hey meid welkom terug!!
Erg zonder al die regen, gelukkig hebben jullie het toch nog leuk gehad. Hoe vond Tim de vakantie?

Welkom terug, jamer dat je zoveel regen hebt gehad

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Welkom thuis!! Was de Chinees nog lekker. Slaap lekker straks is een warm bedje.

Liefs

Hé, welkom terug! Wat balen zeg, dag en nacht regen is inderdaad enorme veel pech hebben. Hebben jullie wel iets leuks kunnen doen?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Bah!! Wat vervelend dat het zulk slecht weer is geweest!!
Wel fijn dat jullie het wel naar je zin hebben gehad
Hopelijk slaapt je eigen bedje weer lekker.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ja, Mriek we hebben nog wel wat leuke dingen kunnen doen. Helaas is het meeste toch buiten en dat is onder een paraplu toch veel minder leuk. Zijn veel naar het zwembad geweest en naar een indoor speelparadijs. Verder de momenten dat het droog was een stuk gefietst en een paar leuke plaatsjes bezocht. Gelukkig vond Tim het superleuk allemaal, dus ja dan geniet je als ouders zijnde ook. Maar ja het blijft toch jammer dat er voor je tent een speeltuintje staat waar Tim nauwelijks heeft kunnen spelen.

Ik heb niet alles bij kunnen lezen, maar wel heel veel.

Ga nu lekker mijn warme bedje opzoeken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Welkom terug Sandra! Helaas hebben wij ook zo’n vakantie gehad in Drenthe. Wij zaten alleen in een huisje, in een tent is het helemaal vervelend als het zo hard regent! Niet leuk! Gelukkig hebben jullie toch nog leuke dingen kunnen doen. Ik snap wel dat jullie dan liever lekker thuis zijn i.p.v. op de camping. Dat hadden wij ook. Zelfs Eva was blij toen we de wijk inreden. Ze zuchtte en zei: ‘Thuis!’ Home is where the heart is, zeggen wij soms. Niks fijner dan thuis zijn, zeker met al die regen! Hopelijk volgende keer beter!

Hoe ging het op vakantie met je zwangerschap? Voelde je je goed? En de misselijkheid?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Vervelend he Sandra!
Snap dat je eerder weg bent gegaan hoor, wij ook 4 dagen eerder!
Volgend jaar weer een buitenland vakantie voor jullie?
Wij i.i.g. wel!

Gr, Danielle

Jeetje, wat vervelend als je vakantie zo verregent! Gelukkig hebben jullie je wel vermaakt. maar het is een heel gedoe heel de tijd regen als je op de camping zit.

Wij zaten een week op de camping en hadden ook veel regen, maar in elk geval in buien en tussendoor was het gewoon zonnig, zodat Nora nog wel lekker in het speeltuintje kon.

Geniet er maar lekker van dat jullie weer warm en droog thuis zijn!

liefs

Welkom terug Sandra… Jammer van al het regen…
Maar wel fijn dat jullie ondanks dat toch een leuke vakantie hebben gehad.

Hoe gaat het met je zwangerschap?

Liefs, Melanie

Ohhh wat jammer zeg, nou welkom terug iig! Hoop dat Tim toch wel een beetje genoten heeft!

Fijn dat jullie toch nog leuke dingen hebben kunnen doen, maar logisch dat je je toch behoorlijk beperkt voelt door de regen. Volgend jaar naar het zonnige zuiden van Europa?

Groetjes,
M

Zal graag een verregende foto van jullie in de tent willen zien… Nee hoor vind het super balen voor jullie!

Ik zal er dit weekend wat foto’s op zetten mini-boy.

Met mijn zwangerschap gaat het goed. Buikje begint nu echt te groeien, dus pas bijna geen enkele broek meer. Met mijn misselijkheid gaat het iets beter. Bijf nog wel dag en nacht misselijk, maar sommige momenten van de dag gaat het iets beter. Spugen hoef ik niet meer, dus ja er zit wel wat vooruitgang in.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Ik was inderdaad ook benieuwd hoe het met je zwangerschap gaat!
Fijn, dat het goed gaat

Hadden jullie het eigenlijk al verteld in de omgeving?
Ben benieuwd naar je buikje, maar die zie ik morgen wel

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Fijn dat het goed gaat met je zwangerschap…

Ook ik ben nu wel erg benieuwd naar je buikje

Liefs, Melanie