Wij net nog op de huisartsenpost zijn geweest

met pippy !
die duvelde voor het eten van de trap, nie helemaal vanaf boven, vanaf de 5e tree zeg maar…dikke vette bult op dr kop en ze bleef maar naar haar schouder/sleutelbeentje te grijpen en auw auw zeggen… wij mochten er niet aankomen en ze liet hem echt hangen…

ben normaal gesproken nie zo snel onder de indruk maar het voelde nie relaxt ik denk ik wil toch ff dat iemand met een diploma er naar kijkt…

maar het is toch 'zon vuile draak… punt 1 kreeg ze een vette driftbui toen ze mee moest naar de dokter…gillen krijzen schuppe en zwaaien met die arme…dat ik al tegen manlief zeg, volgens mij gaan we voor 'piet met de korte achternaam want als ze zo’n pijn heb ken zij nooit zo zwaaien met die arme…
en punt 2 we zitten in die wachtkamer, en mevrouw gaat daar meteen de boel verhuizen, tilt zo een stoel op, met 2 handjes, dus ook met haar auw armpje, en sleurt heel die stoel door de wachtkamer…
pfhhh zat ons gewoon weer zwaar in de maling te nemen he ! (maar ja dan nog ben ik blij dat ze ff gekeken hebben dat er niks aan de hand was…) dus wij lopen naar buiten en zeg tegen haar : was het een grapje ?
'ja zegt ze’
breng ik haar net naar bedje…gaat ze jengelen…zegt ze ": grapje mama… !!!

owwww echt da kind ! wat moet je dr toch mee, ze had duidelijk haar funnypants aan vandaag…wat een figuur

Pippy is geboren 17.07.2009

Oei erg!!! Wat een meissie;-D

Liefs Michelle

Ohhh die heeft jullie even lekker voor schut gezet! Maar idd, kan maar beter even naar gekeken worden toch?

Wij zijn ook eens zo voor gek gezet… Toen was de oudste ook rond die leeftijd. Had hem bij opa en oma even in bed gelegd, na een tijdje hoorde we hem rommelen dus ik ging kijken, heeft ie oma’s nachtkastje open gemaakt, alle medicijnen eruit en uit de strips gehaald!!
Schrok me rot… mijn moeder gebruikt behoorlijk zware medicijnen, en ik wist dus niet of hij wat in zijn mond gestopt had.
Hij reageerde op dat moment wat verward, wist niet of hij wat in zijn mond gestopt had. Dus voor de zekerheid naar het ziekenhuis, moesten een nachtje blijven en elk uur bloeddruk controleren. Pfff wat een nacht was dat!
Maar toen we in het ziekenhuis waren werd hij opeens zo hyper, dat de verpleegkundige vroeg of oma speed gebruikte, hahahaha!
Bleek achteraf ook niks aan de hand dus maar toch even schrikken!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

ja nou ja moet zeggen, dat het altijd beter is om te laten chekke da zijn die arts ook, want ja als je kind een hoge pijngrens heeft, kan het wel zijn dat er iets aan de hand is, en zij gewoon doorloopt, en aangezien mevrouw bikkel altijd gewoon doorstruint ben ik daar ook nie zeker van… denk wel dat ze morgen een flinke pingpongbal op dr kop heb, want die bult begon meteen te groeien… gerumkies
maar het is gewoon een gehaait type, dat bleek maar, ze wil gewoon overal een slaa’tje uitslaan …

het eerste dat ik denk gelukkig was het niks, maar eh kan me voorstellen dat je not amused was. Heb je trouwes arnica in huis?? Zo niet even halen en op der ei smeren dan is de zwelling er het snelste uit.

Groetjes,

Michèle

Oh oh oh. Wat een loedertje

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Gelukkig maar dat het goed afgelopen was, en idd wat een meisje zeg!

Maar het zal wel eens vaker gebeuren, dat kids hun ouders voor de gek houden!

beste ermee!

nou het valt dus allemaal wel mee, want vanmorgen heb ze ons weer ff lekker wakker gegilt… pfhhh maar de bult op haar kop is weg, en ik heb haar ook niet meer naar haar schoudertje zien grijpen dus ga dr ook nie meer naar vragen want dan begint ze natuurlijk weer !

oef wat is dat schrikken zeg!! Gelukkig ben ik nog nooit vergeten om het traphekje dicht te doen, want anders was Bo ook zo naar boven geklommen en ze zijn dan ook zo snel, dat is soms niet te geloven, je hoeft je rug maar om te keren en ze zitten bij wijze van spreke al boven op de tafel. Dat deed bo laatst. hij wilde wat hebben wat op de eet tafel lag, papa zei nog, ik zal het zo voor je pakken, draait zich om om een beker ranja voor Bo in te doen, draait zich weer om en drie keer raden wie er met een grote grijns op zijn gezicht, op de tafel zat!!! Precies, BO!!

Ben blij dat het gelukkig is mee gevallen en dat pippy er niks aan heeft overgehouden!! Maar wat kunnen ze je dan voor de gek houden he? Ze kunnen allemaal op de toneelschool volgens mij, want toneelspelen kunnen ze als de beste!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Hihi wat een boefje!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

oeh dat moet schrikken geweest zijn, maar geen wekadvies gekregen ivm haar bult? want volgens mij als je hoofd"letsel" hebt moeten ze ook het nekje nakijken omdat door de klap ook een zenuw in de nek niet goed kan zijn ofzoiets.
maarre ik herken het, Rico was ooit 2 uur lang aan het huilen en krijsen, hij zei dat hij buikpijn had. ik denk ; dadelijk 'n blinde darm ontsteking of weet ik wat zo tekeer ging hij. komen we bij de HAP aan… ging hij vrolijk spelen met de blokken. tss! eenmaal binnen was hij de vrolijkheid zelf… ik denk; wij staan mooi voor gek zo… bleek ie toch een oorontsteking te hebben…maar dat terzijde

@ woezel, ja traphekje hebben wij helemaal niks aan want dat zit zeg maar bovenaan de trap, en daar klimt madam gewoon overheen…beneden kunnen wij geen traphekje doen, en zoals bovenstaand, hoeveel zin heeft het met haar, bovendien kan ze heel goed zelf de trap op en af, alleen lagen er nu rekeningen… die ik naar boven mee moest nemen dus denk dat ze daarop is gaan staan en die zijn gaan glijden…

@mama rico, ja ze hebben haar ook helemaal nagekeken… nekkie armpies…hoofdje…maar het was gewoon meer schrik dan echt dat er iets was zeg maar…ze kon nog alles,en reageerde ook op alles goed, en ze begon weer als een lulijzer tegen die dokter te ouwehoeren…dus niks aan de hand, gewoon drama-oefening !

ze kunnen zeker zo op de toneelschool ! hahaha

gelukkig maar Sugar! hahaha ja toneelspelen kunnen ze goed. ach misschien een zetje voor later als ze naar de toneelschool willen. haha spotten we ze straks bij gtst

@sugars, nee dan heeft een traphekje ook helemaal geen zin bij zo’n klimaap!! Als ze er zo over heen klimt, is een traphekje denk ik kwalijker dan als je er geen hebt!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers