met pippy !
die duvelde voor het eten van de trap, nie helemaal vanaf boven, vanaf de 5e tree zeg maar…dikke vette bult op dr kop en ze bleef maar naar haar schouder/sleutelbeentje te grijpen en auw auw zeggen… wij mochten er niet aankomen en ze liet hem echt hangen…
ben normaal gesproken nie zo snel onder de indruk maar het voelde nie relaxt ik denk ik wil toch ff dat iemand met een diploma er naar kijkt…
maar het is toch 'zon vuile draak… punt 1 kreeg ze een vette driftbui toen ze mee moest naar de dokter…gillen krijzen schuppe en zwaaien met die arme…dat ik al tegen manlief zeg, volgens mij gaan we voor 'piet met de korte achternaam want als ze zo’n pijn heb ken zij nooit zo zwaaien met die arme…
en punt 2 we zitten in die wachtkamer, en mevrouw gaat daar meteen de boel verhuizen, tilt zo een stoel op, met 2 handjes, dus ook met haar auw armpje, en sleurt heel die stoel door de wachtkamer…
pfhhh zat ons gewoon weer zwaar in de maling te nemen he ! (maar ja dan nog ben ik blij dat ze ff gekeken hebben dat er niks aan de hand was…) dus wij lopen naar buiten en zeg tegen haar : was het een grapje ?
'ja zegt ze’
breng ik haar net naar bedje…gaat ze jengelen…zegt ze ": grapje mama… !!!
owwww echt da kind ! wat moet je dr toch mee, ze had duidelijk haar funnypants aan vandaag…wat een figuur
Pippy is geboren 17.07.2009