Wij naar

Plopsaland in Coevorden zijn geweest vandaag. Samen met vrienden en hun dochter.
Echt geweldig! Het was niet heel erg druk, dus we konden overal snel in.

Onze kinderen hebben genoten en dus wij ook. Helemaal leuk en zeker voor herhaling vatbaar!!

Fijn weekend allemaal

Hoi,

wij zijn afgelopen zondag naar Plopsa Coo geweest in Belgie (tijdens onze vakantie)
en dit was ook met 1 woord GEWELDIG

Vond je het ook alleen niet een beetje duur?
ENtree 24 Euro
klein zakje lay’s chips 1.60 Euro (voor 25 gram)
lolly Mega mindy 1. euro
Sportdrank Extran voor een 0.5 liter ------ 4 Euro!

En er werden leuke foto’s gemaakt bij binnenkomst (samen met Bumba op de foto)
aan het eind kun je die foto’s dus bestellen, hartstikke leuk.
Wat doen ze?
Papa en mama kunnen de foto’s bekijken en de kids krijgen ieder een sleuterhanger in de hand gedrukt met een foto van hun en Bumba) m.a. w.
je kunt haast niet meer weigeren die sleutelhangers niet te kopen.
Kosten ? 5 Euro
Mooi ging hier die wekker niet op.
we hebben 1 foto gekocht (6.euro) en de rest incl. sleutelhangers weer terug gedaan.
Zijn ze helemaal gek , om het via de kinderen te spelen?
mijn vriend heeft zich hier flink aan geergerd!

voor de rest was het een superdag, echt de kids hebben GENOTEN (dus papa en mama ook hihi)

Fijn dat het zo leuk was! Dan waren jullie dichtbij, wij wonen in de buurt. We moeten ook maar eens daarheen denk ik.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wat leuk dat jullie daar geweest zijn en het zo leuk was. Wij gaan er in september heen, zitten dan een weekje in een bungalowpark wat er naast zit. We hebben de entreekaartjes bij de boeking gekocht. Met deze kaartjes kunnen we er dan de rest van de week gratis in.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers