Hallo.
Gisteren hebben we een weekendje sunparcs geboekt.We gaan volgend weekend naar Plopsaland.
We hadden het Niels al zo lang belooft.Als hij geen luier meer om hoefde dan gaan we erheen.
Nou eerlijk gezegd plast hij nog steeds in de broek maar poepen doet hij al 3 weken op de pot!!!Hoeraaaaaaaaaa!!!
Elke keer zei hij…Nu gaan we naar Plopsaland he!
Dus we zijn maar overstag gegaan.
Ik vind dat plassen ook niet zo erg.
(poepen was ik zoooo zat!Vond het erg vies worden)
Nu maar hopen dat het weer nog een beetje meezit.
Is iemand van jullie er al eens geweest trouwens?
Groetjes Eljada
Wij naar Plopsaland gaan?
Hoi Eljada,
Wat leuk!
Is dat aankomend weekend al?
Wij zijn er zelf nog nooit geweest maar ik heb wel vaak erg leuke verhalen erover gehoord!
In ieder geval heel veel plezier!
Enne…goed dat hij in ieder geval al op het potje poept!
Stephan heeft voorlopig totaaaaaaal nog geen zin om ook maar een béétje zindelijk te worden
Groetjes, mamma van Stephan
he leuk eljada ,nee ik heb er nog niet van gehoort maar het klinkt leuk .wat goed he dat hij niet op de pot doet ,tanja wel alleen nog maar op de wc .maar het gebeurt ook wel eens dat ze te laat is hoor .maar dat is jammer .niels wordt toch ook 3 of is hij het al ???
groetjes marielle trotse mama van tanja
Ja Marielle,dat is nou het ergste!!!
Niels wordt in Juli al 4!.
Dus je begrijpt dat het ook de hoogste tijd werd dat hij zindelijk wordt.
Ik dacht dat Tanja al een jaar of 5 was toen ik laatst die foto zag!Ze heeft al zon dikke bos haar!
Ze is dus nog maar 2?? Begrijp ik?Ongeveer net zo oud als Stephan van Bieb?
Ja stom maar soms dan weet ik niet precies hoe oud/jong alle kindjes zijn.
Groetjes Eljada
P.s. Ik moet soms ook nadenken over hoe oud Iris ook weer precies is hoor!Dus het ligt niet aan jullie!)
Gewijzigd door - eljada op 10 May 2004 20:50:47
Hihi, die Eljada. Dat heb ik dus ook hoor!
Gelukkig zijn er aardig wat kindjes hier die allemaal rond Stephan’s verjaardag jarig zijn en dan 3 jaar worden. Dat scheelt een beetje
EN natuurlijk de kalender van Kim!!!
jee eljada wat erg ,dat hij nog in zijn broek doet .maar het komt ook denk ik door zijn zusje ,want die heeft ook nog een luier om .messchien heeft het daar mee te maken .want een vriendin van me die heeft weer een dochter gekregen ,en de andere dochter is bijna ook twee en een half jaar .die wilde in eens weer een speen en een zuigfles ,want haar zusje had het ook .en ja tanja heeft vanaf de geboorte al veel haar gehad met een slag er in ,en ze wordt 10 oktober 3jaar .ja de meeste kinderen hier ,liggen wel in de zelfde leeftijd .en je kan niet alleleeftijden onthouden hoor ,ik moest bij die van jou ook even spieken hihihihiihihihihih
Dat Plopsaland vanaf welke leeftijd is het
leuk om daar naar toe te gaan?
En waar is het?
Liefs Kristel
Eljada,
Heb je wel eens een onderbroek aangedaan bij hem en dan zijn luier er overheen?
Voelt vies hoor, zo’n natte onderbroek!!
En zijn kleding wordt dan tenminste niet kleddernat omdat je dus nog wel die luier er overheen hebt.
Misschien ken je deze tip al, maar ik dacht: vertel het je toch ff voor het geval je het nog niet wist.
Wie weet helpt het.
Oei wat een vragen…
Waar zal ik es beginnen.
Van die ondrebroek eronder.
Ja dat had je al eens eerder geschreven.Ik heb het geprobeerd,maar hij vond het niet zo erg.Hij zei eerst mijn onderbroek is een beetje koud…,maar hij wordt wel weer warm hoor!
Ja en omdat hij zo vaak ziek is durfde ik hem er niet mee te laten lopen.Dus weinig effect.
Ik ga volgende week wel weer aan de gang met het plassen.
en vanaf welke leeftijd het is?
Nou volgens mij van 1 tot 10-12?
Je mag overal samen met je kind in,staat erbij.En er zijn shows van Klus of Piet Piraat(ligt eraan wie een vrije dag heeft,hahaha)
Kijk anders even op http://www.plopsaland.be
dan kun je zien wat er te doen is.
Het is inderdaad een heel eind weg(3,5 uur vanaf hier),maar ja…dat is nou eenmaal niet anders.
Groetjes Eljada
Hoi eljada,
wij zijn afgelopen zomer er naar toegeweest en ontzettend genoten.
We waren op tijd en bij de ingang deelde ze kaartjes uit voor de samson en Gert show die gegeven wordt in de grote tent. Dat was echt ontzettend leuk dus zorg dat je ze krijgt want zonder kaartjes schijn je niet binnen te komen.
We zijn achter in het park zo’n beetje begonnen maar het is zo groot dat we nog lang niet alles gehad hadden.He tis wel prijzig maar wat is dat niet tegenwoordig!
De klus show was ook leuk maar misschien hebben ze nu andere optredens maar Samson en Gert zal wel vast zijn.
Veel plezier!
Groetjes
Monique
-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-
Nou Wij gaan hoor.
Heb de boel ingepakt(het lijkt wel een volksverhuizing).
Dus tot maandag of dinsdag.
Jullie allemaal ook een fijn weekend!
groetjes Eljada.
En Bieb…ik duim voor een goede uitslag maandag!!!
Hoi Eljada,
Wanneer vertrekken jullie dan?
Morgenochtend toch?
In ieder geval heeeeeeeel veeeeeeel plezier!!!
Ik ben erg benieuwd hoe jullie het daar vinden!
Enne…leuk dat je nog aan maandag, aan de uitslag dacht Hoop ook dat die positief is.
hoi eljada
heel veel plezier he en heb net even op de site gekeken fantasties