heb net de kaarten besteld 7 maart gaan we naar enschede ben benieuwd hoe kaitlyn het gaat vinden heb voor dylan ook maar besteld hij zegt nu nee maar dan wilt hij wel dus we zien wel hahah
Wij naar k3 gaan
Wauw wat leuk joh!
Robin is ook helemaal gek op K3 en dat met zijn 2.5jaar!
Zodra hij de meisjes ziet gaat hij dansen en moet ik met hem meedansen…
Hij heeft ook een voetbal met hun koppies erop en die geeft hij regelmatig kusjes! lief he?
Heel veel plezier alvast…ben kei benieuwd hoe je kids het gaan vinden!
Groetjes Daantjuh
oh leuk k3 in mijn achtertuin, de kaartjes waren mij te duur voor sofietje, ik weet niet of ze het daar wel zo leuk vind dan, is ze nog net is te klein voor
ps is het in condor city??
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
Leuk he! Veronica vindt K3 niets aan…helaas… Had me erg leuk geleken om er eens heen te gaan. Met mijn dochter naar een popconcert hahaha.
groetjes Monique
Kaartjes waren zo snel uitverkocht, wij zijn helemaal gek van K3, maar kon ze niet meer krijgen.
kim
ja in condor city het is ff rijden maar goed hoop dat het het waard is maar denk het wel want ze allebei stapel erop
en marthy moet je hier ff kijken was gisteren nog volop en er is extra concerten he
http://webshop.topticketline.nl/
ja heb zojuist de kaarten binnen
parterre vak a rij 12
dus hoop dat we goed kunnen zien en foto’s kunnen maken
7 maart dus en hoe laat?
anders gaan we effe meeten hoor
het is echt 5 minuutjes rijden hiervandaan en op loopafstand van de zaak
groetjes,
he leuk naar k3 ja tanja is er helemaal wou s van ze heeft een vidio band die wel vaak op staat en dan staat ze er bij te zingen en te dansen maar voor een concert vindt ik er nog te klein
groetjes marielle
kim om 11 uur begint de show
ene wil jullie wel weer eens zien hoor
leuk doen we hussie is er niet bij dus mijn dag he haha
moeten we maar effe regelen dan he
maar jeetje da’s vroegom vanaf jou hiernaartoe te komen,gelukkig ga je de goeie kant vand e a1 op van de files af maar zou toch een uurtje extra erbij rekenen hoor, alles hie rin de omgeving heeft omleidingen en staat vast, hier in de regio doen ze gewoon alle kruispunten die belangrijk zijn tegelijk dicht
groetjes,
is goe we mailen wel ffies
maare echt zo erg jullie kant op wilde al zo rond 8 uur gaan rijden ook omdat ik wel eens een verkeerde afslag neem hahaha dan heb ik een uur de ruimte dacht ik zo
hoop dat het in die tijd af is bij jullie dat ik zo kan door crossen hoor