Wij naar drievlet zijn geweest

Verslag Drievliet,

ik had niet zo zin om weer heel de dag binnen te moeten zitten,dus ik pakte het boekje van de anwb op stap in nederland,wilde eerst naar linnaeushof,maar om 10 uur moesten we nog omkleden dus vonden we het wel laat eer je daar bent,is het ook gauw tegen de middag.toen zag ik drievliet en dat leg niet zo ver rijden van ons vandaan.oke dan snel aankleden tas in pakken en rijden maar.dylan had zoiets van helppp wat gaan we doen en waar gaan we heen,hij had wel we gaan lang weg anders neemt mama nooit drinken en lekkers mee haha.

Nou eenmaal aangekomen zeiden we nog van nou niet druk wat om 11 uur was de parkeer plaatst nog maar half gevuld,niet dat we het erg vonden hoor.nou bij de kassa had ik het ff benauwd 46.50 mevrouw katjinggggg kassa dacht ik,gelukkig was kaitlyn gratis maar ja voor dylan betaalde we ook gewoon de volle pond.

Allebei keken hun ogen uit wouww,cool,gaaf allebei in koor haha

Ze hebben bijna alles samen gedaan dylan en kaitlyn vooral aan het begin met de boerderij dat vond kaitlyn wel erg leuk en elk diertje deed ze na wat ons verbaasde want meestal als ik zeg wat doet een koe dan zegt ze nee mama jij doen.

Dylan ging wel bijna overal in,wild waterbaan met papa,achtbaan met mama botsauto’s met papa en in de vliegtuig met papa die best wel erg hard ginegen. dus dat was wel leuk normaal durft tie dat niet,dylan moet eerst alles 10x gezien hebben eer die besluit om wat te doen,kan het manneke niets aan doen natuurlijk,dus ik was best trots op hem.kaitlyn is in dieren draaimolen geweest en de gewone draaimolen helemaal alleen omdat papa met dylan in de rij stonden voor de waterbaan.en we izjn ook nog in de treintjes geweest en de trein die een deel over het park gaat met zijn allen.

En ja het zal kaitlyn niet zijn die weer naar de ehbo kon want madam liep op der bloote voetjes bij de ballen bak en die had een doorn in der voetje gekregen en kon niet lopen dus dat meost eruit gepeuterd worden met huilen en krijsen en een ijsje toe waar ze gewoon 1.80 voor vroegen slik,zei gelijk tegen hans ga ook een ijskraam openen jeetje zeg,maar goed al met al een leuke dag en 100 euro armer,hebben we harstikke genoten van deze mooie dag in drievliet.

hier kan je de foto’s bekijken
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=825

groetjes bianca

had ff hier naar toe gekomen je zat vlak bij… en heb ijsjes in overvloed hihi

maar leuk hoor voor mij is het al weer een paar jaar geleden dat we er zijn geweest… toen ik een jaar of 10 was gingen we elk weekend intre kosten toen een knaak hihi

Tries

Liefs Tries

tries

toen ik het zag zei ik tegen hans het is dat ik niet weet waar ze woont anders had ik zeker langsgereden hoor om een ijsje haha

groetjes bianca

volgende keer geef je maar een gil hihi

Tries

Liefs Tries