...wij naar de kermis zijn geweest?

Vanmiddag waren papa, Eva en ik naar de kermis geweest. Het was wel een beetje aan het miezeren. Eva mocht in de draaimolen. Voor het eerst! Eerst een keer met papa op een koets en daarna nog een keer met mij op een paard. Eva keek haar ogen uit! Daarna hebben we nog een oliebol gegeten. Nou ja…papa 1 en mama 5! In oktober is het kermis bij opa en oma en dan gaat Eva vast in de brandweerwagen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

FOTO ER VOOR DE ZEKERHEID MAAR AFGEHAALD…

Gewijzigd door - Rainbow op 13 Sep 2009 21:36:12

Gewijzigd door - Rainbow op 13 Sep 2009 21:48:03

Gewijzigd door - Rainbow op 17 Sep 2009 22:41:19

Haha, en nu?? Buikpijn van de oliebollen??
En Eva helemaal draaiierig van de draaimolen?
Leuk hoor!
Volgens mij kan je nu ook echt steeds meer dingen gaan ondernemen, en vinden ze het dan ook echt leuk zeg maar
Liefs, Anne

Ow wat lief zegggg dat snoetje he

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wat leuk Rainbow! Maar jemig, waar laat je die vijf deegklompen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat een superleuke foto van Eva

Gisteren was het kermis bij mijn ouders en daar zijn we ook met Tim geweest. De 1e keer in de draaimolen zat hij alleen maar heel stil en verbaasd om zich heen te kijken. Daarna nog een paar keer geweest en toen vond hij het helemaal geweldig. Veel lachen en overal aanzitten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Hahaha, Eva keek, zoals je ziet, ook heel verbaasd en ze wist niet goed waar ze moest kijken. Echt lachen deed ze dus ook nog niet, ook niet het tweede rondje. Maar papa en mama vonden het juist zo leuk in de draaimolen! En die oliebollen…daar heb ik altijd wel een holle kies voor hoor! Vretuh! En nu maar even een dagje wat minder eten, want het liep wel de spuigaten uit!

Geweldige foto!

Leuk zo’n dagje op pad met de kleine! Dan voel je je ineens een écht gezin. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ben je natuurlijk altijd al, maar als je zo op pad bent met zn drietjes, voelt dat extra vind ik!

Genieten!

Liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wat een leuke foto

Enne die 5 oliebollen redt ik ook niet meestal houdt het op bij 4

Liefs Michelle

En dan niet zeuren over die rollen he

En wij hebben ook kermis, maar ik weer niet of ik ga. We zijn aan het sparen he

Groetjes,

Michèle

Hahahahaha! Gisteren dacht ik: ‘Even wat minder snoepen!’ en ik weigerde op het werk zelfs een chocoladebolletje. Maar ja…toen ging ik 's avonds naar de Appie en daar zag ik chocopepernoten…Toen was het te laat en ik heb er weeeeer veel van gesnoept. En toen baalde ik van mezelf, dat ik het niet-snoepen niet vol kan houden! Grrrrrrrrrrrr!

Chroom slikken schijnt te helpe tegen de zoetbehoefte Rainbow.

Groetjes,

Michèle

Ik heb dan wel een hele pot chroom nodig! Maar dat klopt inderdaad, ik ga straks in de stad even een bussie halen, want ik WIL wel wat afvallen (3 kilo, want nu 62), maar ik KAN het niet. De hele dag denk ik aan snoep en vet eten! Verschrikkelijk! Hopelijk kan het chroom mijn snoepverslaving beteugelen!

Chroom en wilskracht Rainbow dat zijn de sleutelwoorden dan.

Waar een wil is is een weg toch?? Ik ben al 1 van de minimaal 10 kilo kwijt Althans zo ver ik weer. Oh ja enne bewegen werkt ook Rainbow

Groetjes,

Michèle

Haha echt leuk die draaimolen, je moet er wat vaker in gaan dan gaan ze het vanzelf heel leuk vinden. Emma begon na 3x te lachen, na 4x te zwaaien en nu gaat ze helemaal uit haar dak van de draaimolen. Ik Kidzcity hebben ze er 2, ze is e gek op! Eva straks dus ook!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Leuk zeg. Ik kan niet wachten om met Sanne een keertje in de draaimolen te gaan.
Leuke foto.
Groetjes Carolien