...wij naar Center Parcs gaan?

Maandag al!!
Onverwacht een mid-weekje naar Center Parcs Heijderbos. Heb er heel veel zin in.
Helaas moet Peter wel de eerste avond nog weg om te werken (maandagnacht) dus da’s wel even balen. Maar ja, dinsdagochtend na zijn werk komt hij weer terug, dan gaat ie even slapen en dan hebben we verder tot en met vrijdag de tijd!
I.v.m ons eigen bedrijfje is dit voor de komende zoveel maanden de enige oplossing/mogelijkheid.
Gaan wel genieten hoor!
Nou moeten ze alleen die weersvoorspellingen nog even aanpassen, want ze hebben regen en 13 graden voorspeld, hahaha!

Groetjes, Bianca

P.S. lijkt me wel “maf” zo’n eerste nacht daar allleen met Stephan in die bungalow.
Maar voor Peter is het vervelender. Het ligt een eind uit de buurt van zijn werk (150 km heen en 150 km terug de volgende ochtend) Gelukkig blijven er daarna nog een paar dagen over!!

lekker geniet ervan! weekie is toch zo voorbij, ik duik mijn bed weer in, ik heb dit weekend uitgezocht voor de griep

Hè bah, wie kiest nou juist het weekend uit voor griep?
Heeeeeeeel veeeeel beterschap hoor!!!

Liefs, Bianca

veel plezier op je vakantoe

en kim beterschap

groetjes bianca

Heerlijk wij zijn net weer terug, hopelijk word het toch een mooie week, anders lekker veel zwemmen…

Tries

Liefs Tries

Oef…moet je net zo’n “zwem-fanaat” zijn als ik, hahaha!!! NIET dus.
Maar ik moet er wel aan geloven hoor. Voor Stephan is dat tenslotte hartstikke leuk!
Oeps, moet nog zwembandjes opzoeken…

Groetjes, Bianca

dozen vol zwembandjes op centerparcs hoor, hoef je echt niet mee te sjouwen

Kussies

hebben ze daar, kaartje inleveren en je jkrijgt bandjes zijn namelijk verplicht

Tries

Liefs Tries

Ooh, wat goed, dat wist ik helemaal niet. Ben weleens eerder bij Center Parcs geweest maar nog niet met Stephan daar naar het zwembad (hij was toen net 8 weekjes haha, beetje vroeg om van de wildwaterbaan af te gaan hè! Ach gossie, zie het al voor me. Hij was al zo klein…)
Trouwens, nu ga ik ook niet van de wildwaterbaan hoor! Blijf wel braaf in het pierebadje, haha!
We zien wel, heb geen idee hoe Stephan inmiddels over zwembaden denkt…veranderd met de dag.
Net als met in bad gaan. Als hij alleen in bad gaat is het grote crisis, durft hij niet te zitten etc. en als hij samen met z’n vader gaat dan spettert hij zowat het bad uit!!!

Groetjes, Bieb

Heel veel plezier volgende week!
Ik word best een beetje jaloers

Groetjes Mim

Heeee das leuk, wij zijn vrijdag teruggekomen van het heijderbos, leuk park!!
Veel plezier!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hé, dat is toevallig!!!
Mag ik dan meteen even wat vraagjes stellen?
Is dat Jungle Dome al wat voor Stephan (2 jaar en 3 maanden?)
Enne…het schijnt niet zo’n mooi weer te worden als wij daar zijn: is dat overdekte gebeuren dan leuk om naar toe te gaan of valt dat tegen? In Zandvoort bijv. vind ik het nogal tegenvallen, maar die vrouw van Center Parcs zei dat dit een heel leuk en mooi park was.
Ik hoop nog van je te horen voor ik morgen weg ben!

Groetjes,Bianca

O ja, waarschijnlijk gaat of mijn tante ons morgen brengen en blijft ze 1 nachtje slapen, tot dinsdagochtend.
En als ze geen vrij kan krijgen van haar werk dan is er nog een kans dat mijn broertje ons brengt. Die moet waarschijnlijk voor zijn werk wat naar Duitsland brengen en zet ons dan bij het park af.
Dit zou een hoop heen en weer rijden schelen voor Peter. Omdat hij maandagnacht nog moet werken. Hij komt dan dinsdagochtend meteen na zijn werk en hoeft dan niet 3x te rijden!

Ja hoor Demi vond het ook super!! En Demi is net zo oud ongeveer, alleen er is ook veel water dus je moet hem wel goed in de gate houden, maar er vliegen hele mooie vogels enzo rond, is echt leuk hoor, er is ook een hele houten klimrek/toestel met touwen enzo, vond Demi ook super om met paps in te klimmen, (tipje: doe niet te warme kleding aan daarbinnen want het is er behoorlijk vochtig en warm) en het overdekte gebeuren (market dome) is ook wel leuk, maar niet spectaculair vind ik, je kunt er gezellig zitten en er zijn wat leuke winkeltjes, maar het zwembad is wel heel erg mooi hoor, wij hadden steeds een gevecht met Demi, niet om erheen te gaan, maar wel om weer weg te gaan haha, madam wilde dan ‘nog ene keertje’ van de glijbaan haha!!
Maar als je een drrog dagje hebt mag je de kinderboerderij niet missen hoor, is echt leuk, mooie diertjes en leuke kleine tractortjes waar de kids lekker op kunnen spelen!!

Nou nogmaals heel veel plezier!!

Groetjes Nathalie

Gewijzigd door - Nathalie op 05 Oct 2003 20:40:10

Hoi Nathalie,

Is die kinderboerderij dan op het park zelf?
Dat wist ik helemaal niet.
Wel leuk hoor!!
Nou maar hopen dat ze het mis hebben met de weersvoorspellingen!

Groetjes, Bianca

ja die is op het park ja, is op elke centerparks wel hoor, echt leuk!!
Ik zal duimen voor goed weer!!

Groetjes Nathalie

Bedankt!!

Zie jullie vrijdag wel weer!!

Groetjes, Bianca

YES YES !!!
Peet belde net en hij hoeft vannacht NIET te werken!!
Oftewel: hij kan gewoon mee straks naar Center Parcs en niet morgenochtend pas!!!
Ben helemaal HAPPY !!

Sorry hoor, moest het ff kwijt!

Groetjes, Bieb

geniet ervan

Nou, inmiddels zijn we weer terug!!
Vanmiddag thuis gekomen.
Veel regen gehad (wel balen) maar verder heel gezellig!! Zijn nog dagje naar Duitsland geweest (lekker dichtbij) en het is echt een super-mooi park van Center Parcs!
Echt een aanrader hoor!

Groetjes, Bianca