Wij morgen

Een etentje hebben van Chris zn werk, en daarna naar de show van Hans Klok gaan? Jaaa super leuk natuurlijk.
Maar ik zit wel ergens mee… namelijk dat wij om half 6 al worden verwacht, ik kan Joël dus niet zelf in bed leggen, en we hebben hele goede vrienden die oppassen, en de kids zien haar ook wel 5 a 6 keer in de week haha… en zijn super gek met haar… en ik vertrouw haar ook echt… maar dat ik mn kleine schat niet zelf in bed kan leggen, geeft me geen fijn gevoel… straks huilt ie alles bij elkaar… we hebben al wel afgesproken, als t echt niet lukt, kom ik gewoon thuis. Ik heb bij Chris al aangegeven dat ik hem liever zelf in bed leg, en daarna kom… maar alles is al gereserveert en kan echt niet. T zal vast goed gaan… maar toch!! Wat vinden jullie? Op me af laten komen, en onze vrienden vertrouwen dat t goed gaat, of Joël toch zelf in bed leggen? Ik heb t niet eens over Noah gehad, maar dat gaat wel goed, hij heeft zich vaker door Amanda in bed laten leggen, en hij mag ook lekker opblijven, met chips en wat drinken dus dat gaat sowieso goed… Maar ja Joël is een echt mamas kindje, en laat zich ook niet snel door papa in bed leggen…

Graag jullie mening…

Liefs, Melanie

als je het nooit probeerd weet je het niet
ik denk dat het vast allemaal heel goed zal komen! vertel hem voor je gaat wel dat als je thuis bent dat je hem een kusje komt geven (dan slaapt ie toch wel maar dan nog)
supergaaf hans klok!! helemaal geweldig! veel plezier meid, zet je mobiel op trillen dat je hem in ieder geval voelt als er wat aan de hand mocht zijn, waar ik niet vanuit ga

Ja, het zal ook wel goed gaan, en inderdaad als ik t niet.probeer weten webhet nooit hahahaha, maar toch… vins het best spannend allemaal hoor.

Liefs, Melanie

Gewoon op je af laten komen, vergeet niet dat jij niet in de buurt bent, dus zal hij het makkelijker accepteren. Komt goed

heel veel plezier en geniet ervan!!!

Liefs Michelle

het is ook heel spannend! je geeft toch het belangrijkste wat je hebt in andermans handen. maar vergeet niet dat zij ook weten dat je mopjes het belangrijkste voor je zijn en daarom hun uiterste best doen dat alles goed verloopt, het IS spannend, maar je hebt je avondje uit echt verdiend en nodig!

Ik heb er ook echt veel zin in hoor… even lekker met mn mannetje weg… laatste tijd ook veel meningsverschillen gehad, en vooral qua opvoeding en dan komen toch de verschillende culturen wel boven… Was ook best even bang dat dit het niet meer zou worden… (onze relatie), was er echt even helemaal klaar mee, en van plan om mn spullen te pakken… maar we hebben ons herpakt, en gaan gewoon lekker samen even een avondje uit!! :D:D:D:D:D

Liefs, Melanie

En dat kan soms het nadeel zijn van je moederhart

Ons ventje is afgelopen weekend voor het eerst wezen logeren! Zondagavond weggebracht, en mijn moeder heeft hem op maandagavond bij ons thuis weer in bed gelegd, en wij zagen hem pas op dinsdag weer… Vond het heel erg, en ben blij dat mijn moeder zondagavond steeds even is wezen kijken, om mij vervolgens bericht te doen Achteraf viel het me mee.

Wie weet valt het jou ook reuze mee, en dan weet je dat maar weer Succes

Manderijn

gewoon genieten, jullie hebben dit blijkbaar nodig, en uiteindelijk is ook DAT goed voor de kids.
maarre cultuur verschil??

@manderijn: inderdaad kan dat soms een nadeel zijn van een moederhart haha maar wat fijn dat t goed is gegaan.

@Inge: Chris is een indo hahaha en hun hebben andere normen en waarden dan ik heb… vooral ook andere gewoontes… hun doen altijd als ze iemand tegen komen en weer weg gaan, elkaar 3kussen geven… ik vindt dat onnodig, en als de kids dat niet willen, moet je ze niet dwingen… van Chris MOET dat… En ga zo maar door

Liefs, Melanie

Zoooo, gister hebben we dus t bedrijfsuitje gehad, en ik heb genoten!!!
Met de kids thuis ging alles goed, Joël werd 1x krijssend wakker om 8uur, maar is na ren klein beetje fles lekker in slaap gevallen weer! Noah heeft t ook super gedaan!!
Helaas mocht ik eruit vanmorgen dus heb vandaag ook maar 6uurtjes geslapen. Gisteren 5!! Nou, echt de ahow van Hans Klok, ik kan t iedereen aanraden!! Ge-wel-dig!!! Ik kan t allemaal niet beschrijfen, maar je word opgelicht waar je bij staat!!

Vandaag ook een drukke dag nog…2verjaardagen… En morgen 1 in Groningen!! Pffffff…

Liefs, Melanie

Fijn dat het goed is gegaan!!

Manderijn

Voor niets druk gemaakt Fijn dat het goed is gegaan en jezelf zo genoten hebt.

Liefs Michelle