Een etentje hebben van Chris zn werk, en daarna naar de show van Hans Klok gaan? Jaaa super leuk natuurlijk.
Maar ik zit wel ergens mee… namelijk dat wij om half 6 al worden verwacht, ik kan Joël dus niet zelf in bed leggen, en we hebben hele goede vrienden die oppassen, en de kids zien haar ook wel 5 a 6 keer in de week haha… en zijn super gek met haar… en ik vertrouw haar ook echt… maar dat ik mn kleine schat niet zelf in bed kan leggen, geeft me geen fijn gevoel… straks huilt ie alles bij elkaar… we hebben al wel afgesproken, als t echt niet lukt, kom ik gewoon thuis. Ik heb bij Chris al aangegeven dat ik hem liever zelf in bed leg, en daarna kom… maar alles is al gereserveert en kan echt niet. T zal vast goed gaan… maar toch!! Wat vinden jullie? Op me af laten komen, en onze vrienden vertrouwen dat t goed gaat, of Joël toch zelf in bed leggen? Ik heb t niet eens over Noah gehad, maar dat gaat wel goed, hij heeft zich vaker door Amanda in bed laten leggen, en hij mag ook lekker opblijven, met chips en wat drinken dus dat gaat sowieso goed… Maar ja Joël is een echt mamas kindje, en laat zich ook niet snel door papa in bed leggen…
Graag jullie mening…
Liefs, Melanie