Wij morgen

een dagje naar de dierentuin gaan. We wilde al deze vakantie maar we wisten niet wanneer. Nou beginnen bij ons morgen de scholen weer enne het wordt mooi weer. Dus net besloten om morgen te gaan. Zo heeft ze dan weer 4 dagen rust naar de aanloop van het weekend, dan slapen we bij mijn moeder en daarna der verjaardag en dan weer 1 week rust.

Ben heel benieuwd hoe ze het vind. Ze is gek op beesten.

Groetjes,

Michèle

Gezelligggggg, maar is het niet heel erg warm morgen ze houden 30 graden geloof ik, of je moet er tegen kunnen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Luchtig kleden en rustig aan doen. We hebben geen haast he dus dat scheelt en heel druk zal het ook niet zijn.

Enne anders zou het pas aan het einde van de vakantie zijn en dan weet je iet wat voor weer het is.

Groetjes,

Michèle

Leuk leuk leuk! Wij hadden in de vakantie ook naar een dierentuin willen gaan, maar het is er helaas niet van gekomen. Heel veel plezier! En lekker veel foto’s maken! (ook voor ons natuurlijk)

Lilypie

Lilypie

Ha ha ha tuurlijk enne hopelijk neemt pappa ze nu ook een keer

Groetjes,

Michèle

je hebt gelijk

naar welke ga je?

Liefs Michelle

PAPA je MOET foto’s maken!

Lilypie

Lilypie

Blijdorp. Das niet te ver weg en het is een heele mooie dierentuin. Zeker met dat oceania. Wij zijn er 3 jaar terug met zijn tweetjes geweest nog. Pas als ze ouder is komen Artis en Emmen aan de beurt.

Oh ja en de Apenheul natuurlijk

Groetjes,

Michèle

Leuk, veel plezier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Leuk dat jullie morgen naar de dierentuin gaan. Wij zijn een paar weken geleden naar Artis geweest en Tim heeft er toen echt van genoten.

Heel veel plezier!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

tuurlijk is blijdorp mooi!!! in mijn stad hahahahahahaha. kom er zelf helemaal niet vaak maar is dat meestal niet als je erzelf woont, al wil ik dit jaar nog wel gaan met dylano

Liefs Michelle

Leuk hoor
.
Wij willen woensdag gaan. We hebben vrij kaartjes voor een speciale dag vanaf 16.00 tot 22.00 is Blijdorp dan open.

Ik ga lekker met Dewi samen. Voor Nanik wordt dat veel te laat en een beetje prive tijd voor Dewi is altijd leuk.

In de vakantie zijn we naar Burgers zoo geweest. Ik vond deze dierentuin 10x mooier dan blijdorp. Is echt een aanrader hoor.

Bianca

leuk de dierentuin! Hopelijk is het net iets minder warm dan ze voorspeld hebben, want vandaag naar een kermis geweest en het was echt niet uit te houden. Begint de school morgen al? Wanneer is de vakantie dan begonnen?
Heb gisteren ergens gelezen dat school pas vanaf vier jaar is bij jullie. Is dit echt zo?

Yep, vanaf vier jaar gaan ‘onze’ kindjes naar de basisschool…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Alleen de laatste regio begint geloof ik volgende week pas als ik me niet vergis.

En Burgers zoo is nog wat ver nu. Wij hebben beide geen rijbewijs en dan is het een eind met de trein. Rotterdam zit je zo. Ik wil ook graag naar de Apenheul, maar ik ben bang dat ze daar dit jaar nog wat te klein voor is.

We gaan na der fruitje weg. Wordt een lange dag, maar als ze echt moe is slaapt ze wel in der buggy. Ze slaapt ten slotte ook op een oncomfortabele fietsstoel

Groetjes,

Michèle

Nogmaals, veel plezier! Ben benieuwd hoe Morgan het vindt. Als ik haar inmiddels een beetje ken, dan denk ik dat ze het helemaal te gek gaat vinden…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Het was een groot succes. We zijn na der fruitje weggegaan en om 11.00 waren we in blijdorp. Het leek erop dat ze in slaap gevallen was maar bij de kassa was ze weer helemaal het vrouwtje. Dus Morgan rechtop gezet weer en aan de wandel gegaan. Al snel uit de wagen gehaald want zo;n buggy is net te laag om goed te kijken voor ze enne op pappa’s nek zitten vind ze geweldig. Het was heel rustig maar ook wel warm. Ze heeft dan ook veel gedronken vandaag. Maar ze vond het geweldig. Door de warmte waren de dieren niet extreem actief maar dat was maar goed ook want ze wist nu al af en toe niet waar ze kijken moest.

Ze was helemaal weg van de prairihondjes en omdat mensen hun gras aan het voeren waren kon ze ze ook aaien. Nou dat was feest natuurlijk. We hebben in de grote winkel ook een prairihondjeknuffel gekocht van het WNF en die heeft ze de hele dag verder bij zich gehouden.

We hebben een hele zooi foto’s maar ik heb nu even geen puf dus die komen nog. Mamma staat er deze keer ook op. Ze heeft een klein uurtje in der buggy geslapen en verder niet. Na het voeren van de olifanten zijn we naar huis gegaan. Ze heeft gegeten, gedouched en ze lag om kwart voor zeven helemaal out maar voldaan te slapen. Echt ze heeft op 1 jengel omdat ze heel moe was geen kik gegeven en alleen maar gelachen. Na die ene jengel heeft ze ook even geslapen.

Wij zijn trouwens ook helemaal afgedraaid hoor, maar eh mamma heeft zo nog een afspraak in de sportschool. De dierentuin vandaag was een beetje een impuls gister enne die afspraak stond al dus ook mamma zal straks lekker slapen.

Maar dit was zeker voor herhaling vatbaar. Wat een dankbaar kind hebben we toch.

Groetjes,

Michèle

Wat ontzettend tof dat het zo geslaagd was! Enne, sterkte op de sportschool.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

zag er een leuke dag uit hoor! Wij gaan pas volgende zomer weer denk ik, dan is het ook leuker voor Noa, dan is ze toch al een beetje groter. Nu is ze nog niet echt geïnteresseerd. Denk dat ik binnen een paar jaar een abonnement ga nemen ook, dan kunnen we geregeld gaan.
Ze zal wel lekker slapen vannacht met zo’n drukke dag achter de rug. ik kijk al uit naar de foto’s!

foto’s foto’s foto’s … sjonge moeten we daar nog op gaan wachten ook en we zijn zoooo benieuwd…!! Grapje … groot gelijk eerst die benen omhoog… en nagenieten van deze dag!! Geweldig dat ze het zo leuk vond… moeten wij ook eens keer gaan doen!!