Wij morgen op jacht gaan naar Niet dus

een nieuwe gezins lid! een hondje! joepie joepie

ik zou hem van de zomer krijgen maar dat ging helaas niet door toen werd het mijn verjaardag maar die duurt nog twee maanden maar vanochtend zij mijn man. morgen heb ik vrij plan je even wat asiel bezoeken??? ik huh??ja morgen gaan we vast voor je verjaardag een hondje zoeken dan is de kleine ook de hele ochtend naar school dus kunnen we even rustig rond kijken.
ik helemaal blij en de kids weten nog van niks want ja als we niet vinden wat we zoeken zijn ze iig niet terleurgesteld morgen.

O zei hij nog maar dan krijg je niks voor je verjaardag he hahahah

before you judge me, try hard to love me

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 15 Oct 2010 09:12:24

he wat leuk zeg!
weet je al wat voor hondje je wilt?

liefs,
Rinske

Wat leuk joh.

Ik hoop dat jullie een hondje kunnen vinden.

Veel plezier met rondkijken!

Groetjes,
Sandra

[img]http://lb3f.lilypie.com/xJbmp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

[img]http://lbdf.lilypie.com/PYhYp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

mijn favoriete ras is een franse bull en die zou ik dan ook heel graag willen maar ik denk dat ik het gewoon op me af laat komen en puur naar het karakter ga kijken
het belangrijkste is dat hij of zij super lief is met kids

ik heb er echt zo zin in hahaha

Leuk! Ook voor het hondje dat jullie uitzoeken!

Heel veel plezier en laat je ons het resultaat zien?

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

liske , uiteraard

ben ook erg benieuwd.
ik hoop dat jullie vinden wat je wilt hebben.

liefs,
Rinske

LEUKK!!!

Wij hebben een franse bull, en gaan vanmiddag een rednose pittbullpuppie ophalen!

Ben echt benieuwd wat het gaat worden bij jullie! willen jullie een puppie of maakt het niet zoveel uit?

Groetjes en veel plezier!

shirly mag ik vragen waar jij je franse bull vandaan hebt? ik heb inmiddels al wat asiels hier in de buurt gebeld en ze hebben momenteel geen bulletjes zitten en daar gaat mijn voorkeur toch echt naar uit, we gaan zoiezo even kijken wie wet vinden we een ander heel schattig hondje.
ik heb ook al wat op het net gesurfd voor een bull maar ik vind het toch wat eng om via mp ofzo een hond te kopen je weet nooit wat voor mensen er achter zitten snap je en daarbij zijn de prijzen naar mijn menig schandalig hoog ik bedoel 600 euro voor een pup vind ik echt veel , oke het zijn ras honden maar moeten de eigenaars ervan leven ofzo dan rijst bij mij de vraag hoeveel nestjes zo’n hond wel al niet gehad heeft.
en dan bij een fokker ja heb daar ook geen idee van.

Wat leuk! Veel zoekplezier en hopelijk vinden jullie wat je zoekt!

Groetjes,
M

O, wat leuk!!!

Ik weet nog goed toen we besloten hadden voor een witte herder te gaan!
Kijken, nabellen, wachten tot mama bevallen is, en vooral PUPPYKNUFFELEN!!!

De voorpret is zo leuk, dat wij 2 keer een pup hebben genomen

Ik ben ook benieuwd naar de foto’s…

Groetjes van Sascha en Senne

En, hoe was het bezoek? Nog resultaat opgeleverd?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

quote:
shirly mag ik vragen waar jij je franse bull vandaan hebt? ik heb inmiddels al wat asiels hier in de buurt gebeld en ze hebben momenteel geen bulletjes zitten en daar gaat mijn voorkeur toch echt naar uit, we gaan zoiezo even kijken wie wet vinden we een ander heel schattig hondje. ik heb ook al wat op het net gesurfd voor een bull maar ik vind het toch wat eng om via mp ofzo een hond te kopen je weet nooit wat voor mensen er achter zitten snap je en daarbij zijn de prijzen naar mijn menig schandalig hoog ik bedoel 600 euro voor een pup vind ik echt veel , oke het zijn ras honden maar moeten de eigenaars ervan leven ofzo dan rijst bij mij de vraag hoeveel nestjes zo'n hond wel al niet gehad heeft. en dan bij een fokker ja heb daar ook geen idee van.

De echt goede fokkers hebben een lijst met hoeveel nesten ze hebben gehad.
€ 600 voor een stamboom bulletje, is dat duur? Wij hebben voor Mika (Aydin heeft geen stamboom) ook €750 betaald en dat is voor een herder erg goedkoop. En bulletjes zijn populair en dat merk je ook wel aan de prijs

Wel uitkijken met MP ja, wij hebben onze eerste WH via MP en dat bleek dus wel een broodfokker En dat merk je nu aan Aydin, ze heeft een moeilijk karakter…

door familie omstandigheden zijn we helemaal niet gegaan (oom van mijn man is overleden)en zullen we verlopig ook niet gaan want mijn man vertrekt vanavond nog naar het buitenland om de begravenis bij te wonen.en dat kost ook weer een paar centen dus de hond is weer op lange termijn verschoven.

he getsie vervelend zeg, gecondoleerd!

logisch dat je dan nog even zal moeten wachten op het nieuwe gezinslid, wel jammer natuurlijk.

sterkte

liefs,
Rinske

Hè bah, wat vervelend…

Logisch dat de hond dan op de lange termijn wordt geschoven,
die komt er later zeker wel…

Heel veel sterkte!

Jeetje, gecondoleerd en erg vervelend ook dat de hond niet doorgaat nu… Je had je er zo op verheugd… Het positieve is dat de hond er uiteindelijk ws wel zal komen, je moet alleen iets langer wachten… jammer, maar wel de moeite waard toch?

Ha gatsie wat naar, voor je man maar ook voor jou. Hopelijk komt het hondje er toch snel.

Was je man trouwens close met zijn oom??

Groetjes,

Michèle

bedankt meiden en de hond komt vast nog wel maar nu niet ben wel blij dat we de kids niets hadden vertelt over de eventuele komst van een hond.

michele , echt close waren ze niet maar het blijft natuurlijk vervelend helemaal omdat hij zijn jongste broertje net drie jaar geleden heeft verloren , zijn vader een aantal maanden geleden op het randje heeft gestaan dus hij heeft nogal wat te verduren gehad ,

als eerste gecondoleerd!!

En om op de frande bull terug te komen…
Wij hebben haar via marktplaats gekocht en zijn bij de mensen gaan kijken of alles er goed uitzag enzo. Dat was het geval en hebben haar toen meegenomen. Ze zijn inderdaad wel duur ja! Ze heeft geen stamboom want daar moesten we 200euro extra voor betalen… BELACHELIJK!!

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Liefs Shirley.