Wij morgen een ..........krijgen! (+ foto's)

Haha!
Tsja, WAT zouden wij nou krijgen morgen???

Flauw, het is “gewoon” maar een konijntje.
Maar ik vind het zooooooo leuk voor Stephan!
Eigenlijk is het bedoeld als een verjaardagskadootje voor Steef. Hij krijgt het alleen 2 dagen eerder.

Vanavond hebben we het hok opgehaald (tweedehands via Marktplaats. Met alvast wat zaagsel, hooi, stro en voer voor de eerste keer en verder een etensbakje en een drinkflesje).

Mijn vriend is het hok nu aan het schilderen in de kleur van het huis (donkerblauw). Is het hok meteen beter bestand tegen het weer enzo.

En morgenavond na 18.00 uur gaan we naar mensen van de dierenbescherming hier.
Daar gaan we dan een konijntje uitzoeken (mits er een tamme bij zit, maar dat zal haast wel. Ze hebben er aardig wat en we hoeven niet persé een super JONG konijntje).

Dus…ben benieuwd!!!
Ik heb zelf vroeger ook o.a konijnen gehad en we vinden het voor Steef gewoon heel erg leuk!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 21 Jun 2004 22:11:28

Effe een “rectificatie” : ons logeetje uit het kindertehuis in Hongarije komt a.s. zaterdag al hoor!
Spannend!!

En Elly, ik kan me ook niet voorstellen hoor, dat je een konijn na een jaar kan opeten Haha!
Maar ja, zoals je al zegt: het leven…

Ik maak absoluut een fotootje van het konijn + hok morgen of overmorgen en dan plaats ik het hier op het forum.
Tegelijk met de foto’s van Steef denk ik, want die gaat dinsdag op school uitdelen i.v.m. zijn verjaardag.

P.S.
Ik hoop trouwens dat het plaatsen van foto’s mij lukt, want ik kan ze tegenwoordig ff niet meer verkleinen.
Door een virus is dat programma verdwenen en nu heb ik alleen nog maar “Paint” en daar gaat het dus niet mee.
En ik denk niet dat Kim blij is met allemaal foto’s van zo’n 800 kb per stuk

Gewijzigd door - Bieb op 20 Jun 2004 21:23:08

he wat leuk een konijntje .
ik heb dat ik jong was ook altijd konijne gehad ,ook vaak afdankertjes van me neefjes maar dat vond ik niet erg. ik heb een witte konijn gehad met rode ogen ,maar dat was een kreng dit beet je gewoon .he bieb je krijg het nog druk eerst stephan zijn verjaardag ,en dan staat het meisje om de hoek maar wel super gezellie .he succes vanavond met uitzoeken.

groetjes marielle trotse mama van tanja

oooh eluk een konijntje had het geweten had je er bij mij 1 zo kunnen halen

ziet hier mijn nijnen bende hahah (alleen de zwarte staat er niet op en 1 met zijn kontje hiihihi)

maar iig veel knuffel plezier

Gewijzigd door - bianca4 op 21 Jun 2004 10:12:55

Ooooh, dan was JIJ het dus die ook zoveel konijntjes had!
Ik zat me al suf te piekeren wie dat nou ook alweer was!
Je had een keertje foto’s geplaats volgens mij (maaaaanden geleden).
Leuk hoor!

Groetjes, mamma van Stephan (die niet kan wachten tot vanavond, haha!)

hee gaaf joh!! zeker voor stephan. ja erg leuk. ik hoop dat er een mooi, lief konijntje bij zit voor jullie!! alvast veel plezier ermee

maureen~~~~~~~~maureen

Hee, wat vervelend dat Kitty niet helemaal in haar hum is.
Maar als ze inderdaad wel meeleest: bij deze de groetjes van mij en ik hoop dat je je gauw wat prettiger voelt!

Enne…
WE HEBBEN EEN KONIJN HOOR!
Bij de dierenbescherming opgehaald.
We hadden in eerste instantie een andere uitgezocht, maar toen die man hem optilde zag ik allemaal viezigheid aan zijn kontje hangen. Behoorlijk veel.
En IETS dat ik zéker weet is dat dat niet goed is.

Dus uiteindelijk is het een ander geworden.
Ook een hele leuke!
Hij is heel rustig en lief.
Wit met wat vage zwarte vlekken. Best grappig!
We hebben al foto’s gemaakt.
Ik zal eens kijken of ik ze hier op de site krijg straks!
Verder is het natuurlijk even wennen, zowel voor het konijn als voor ons

Ik ga de foto’s even op de PC zetten en dan kijk ik of ik ze kan plaatsen.

Je had in ieder geval mijn nieuwsgierigheid gewekt met je …!

Leuk voor Stephan hoor, zo’n zacht beestje in de buurt. En zijn mama kan ook weer zo haar jeugdherinneringen aan haar konijn herleven.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Haha!
Ik zat tegelijkertijd met jou net een berichtje te plaatsen.
Ik vroeg op het peuterforum of je wel even naar ons konijntje kwam kijken waarvan ik zo een foto ga plaatsen

Hier dan de foto’s van ons konijntje.
Je moet alleen wel een beetje naar beneden “scrollen” want op de één of andere manier staan de foto’s erg ver naar onder en krijg ik ze niet naar boven.

Je vind ze hier:
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=1141

ziet niks hij is nog niet goed gekeurd door kim denk ik(Gevraagde item kan niet worden gevonden.)

Gewijzigd door - bianca4 op 21 Jun 2004 22:23:09

Ow, dan doe ik het wel ff anders

Hier zijn ze dan. Ik vind alleen dat ik er zelf niet leuk op sta

Lekker knuffelen!

Gewijzigd door - Bieb op 21 Jun 2004 22:28:50

Oooh, aaah, wat een lief konijntje. En ook leuk om een foto van Stephan (mag ik eigenlijk ook Steef zeggen of hou je dat koosnaampje voor jezelf?) en jou te zien. Hier vroeg je waarschijnlijk om : je staat er toch hartstikke leuk op, mooie mama heeft Stephan hoor!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Haha!!!
Ik zat NIET te vissen naar complimentjes (niet over mezelf in ieder geval, haha!)

Maar ik heb nog veel leukere foto’s van Steef geplaatst hoor, bij “ikke ben” (dat paarse kopje bovenaan het scherm). Daar vind je ook foto’s van andere kanjers.
En je mag gewoon Steef zeggen hoor!

P.S.
Dit is toevallig de ENIGE foto waarvan ik vind dat ik er wel redelijk op sta

Gewijzigd door - Bieb op 21 Jun 2004 22:42:55

nou stephan je heb een hele mooie konijntje
heel erg lief .enne bieb je staat er toch goed op .

groetjes marielle mama van tanja

hoe heet het konijntje?

wat schattig zeg, vooral stephan met zijn hoofdje er tegen aan. mooi gezicht

maureen~~~~~~~~maureen