Wij moemteel een kamperen in eigen huis

de boel staat hier aardig op z’n kop. We hebben het toilet laten opknappen en dat is gelukkig bijna klaar. De badkamer ligt eruit dus momenteel kunnen we niet thuis douchen en moeten we met een tasje naar mijn zwager die onze overbuurman is. Krijg al helemaal zo’n campinggevoel. Voor Rens heb ik zijn babybadje maar weer opgezocht dus die mag naar hartenlust de keuken onderspetteren. Het is wel even behelpen maar het word wel supermooi.
Ondertussen is mijn man ook bezig aan Rens z’n nieuwe kamer dus het is hier nu echt overal een bende.
Maar goed gezien het feit dat er elke dag gwerkt word heeft het echt geen nut om schoon te maken want de volgende dag is het weer net zo goed een stofbende.
Gebruik deze dagen dus maar om het zelf lekker rustig aan te doen.
Helaas is Rens wel een beetje van slag door het hele gebeuren. Hij slaapt 's middags niet meer omdat hij bang is dat hij wat mist en 's ochtends is hij ook al om zes uur van de partij. Hopelijk wil hij vanmiddag wel even slapen.
Maar goed nog een weekje en dan is het waarschijnlijk allemaal klaar en dan kan ik lekker gaan genieten van mijn mooie schone nieuwe badkamer. Kijk ik erg naar uit want we zitten hier al bijna vijf jaar met een badkamer waar je je echt voor schaamt. Zo oud en vies en niet meer schoon te krijgen. Maar ja toen was het een huurhuis en daar wil je zelf toch niet teveel geld in steken.
Maar nu is het van ons en gaan we er een paleisje van maken

groetjes Ramona

Jeetje dat klinkt idd niet fijn allemaal. Natuurlijk krijg je er wat moois voor terug, maar het is idd altijd al snel een troep tijdens zo´n verbouwing. Hoop dat jullie er weer snel netjes bij zitten.

Groetjes,
Sandra

Altijd een heel gedoe, maar voor een goed doel. Ik hoop dat het snel klaar is!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers