billie is nu 2 dagen weg. billie is een schuwe kat en laat zich niet zomaar mee lokken. dus waar kan hij nu zijn? hij heeft een tweeling zus die hem ook zo mist. die ligt alleen nog maar stil in een hoekje. ik ben nu bezig met foto’s afdrukken en ga overal brieven ophangen voor hem. misschien zit hij opgesloten ergens. wij hopen dat we hem terug vinden…
Wij missen onze billie!
Achhhhhhhhhhhhhhhh tis altijd zo zielig als zo’n beestje weg is. ik hoop dat ie gevonden wordt of zomaar weer op de stoep staat!
Liefs, Els
ohhh bah wij zijn ook onze kat kwijt weet hoe je je voelt bah ik hoop dat ie toch weer komt aan lopen…
Tries
hij is nu echt 3 dagen weg, maar gisterenavond zagen we hem lopen. toen we hem riepen aan het eind van de straat rende hij hard weg. dus hij leeft nog wel…
nou ik hoop dat hij snel weer eens langskomt. ik ga vandaag weer volop roepen. de buren denken dat ik gek ben. want hij luisterd naar biel!! op een hoge toon. haha.
Jeempie, ik hoop dat je hem snel weer zal vinden hoor. En dat ie dan ook wel luistert natuurlijk. Lente in zijn bol, wordt ie binnenkort papa misschien hihi. Nou roep maar hard om biel.
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo