Wij met een deken bij de kaarsen zitten

en dat dat voorlopig nog zo blijft!!
3dorpen zitten nu zonder stroom waaronder wij. De monteurs zijn onderweg maar staan in meer dan tientallen km file omdat er vandaag hier vlakbij 2x een ongeluk in de tunnel bij de N15 is gebeurt en daar is vanochtend kit weggelekt uit een vrachtwagen en nu moeten ze opnieuw asfalteren… De tunnel is tot zéker 20:00uur afgesloten en dan moeten ze nog eens uit de file komen!!

Eliza heeft gelukkig niets in de gaten en ligt lekker te slapen.
Manlief is aan het werk en zal laat thuis komen ivm de file’s.

Nu zit ik koud bij de kaarsen… haha…

Gewijzigd door - x-shirley-x op 23 Feb 2011 19:15:14

och jemig, maar wat appart dat je dan nog kunt internetten!!! Ik bedoel, ik weet dat laptops een accu hebben enzo, maar de modum voor internet doet het toch alleen als er stroom op staat? nou ja, blijkt maar weer hoe weinig verstand ik ervan heb!! hahahaahhahaaha

Nou ik hoop dat de storing heel snel weer over is, en dat je tot die tijd, je kunt vermaken met een goed boek ofzo. Weet je wat, hou wel even over 9 maanden in de gaten of er een baby boom is!!! meestal is dat zo na een stroom storing, mensen hebben dan niks beters te doen dussuhh… hahahahahahaha, was hier ook zo jaren terug met enorme sneeuwval. Heb zelf toen ook vanaf 10:00 vast gestaan om van enschede naar huis te kunnen (35 minuten rijden) en was pas rond 22:00 thuis toen. Maar mooi dat er na 9 maanden een baby boom was!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Wij hebben geen modem maar een dongel dus hebben altijd en overal internet.
Mijn accu is nog 35 % dus heb nog ff vermaak hihi.

Haha!! Dan moet manlief toch wel snel thuiskomen want ik wil half10 naar bed omdat ik morgen moet werken
We zullen zien haha.

De verwachting is om 21uur weer stroom omdat 20uur de tunnel weer open gaat.
Gelukkig maar anders zijn mijn kaarsen straks op

Liefs Shirley

@ Woezel op je mobiele telefoon kun je ook internetten he enne NY heeft daardoor in de jaren 80 een babyboom gehad

@ Shirley Oh schiet niet op meid, en het is al zo lekker warm vanavond NOT!!!

Groetjes,

Michèle

Oh bah! Wel knus, kaarsjes en een dekentje.

Groetjes,
M

Maar heb dan liever ook nog mijn man erbij, bij de kaarsjes en onder de deken…

Maar balen meid, sterkte!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Gewoon je bedje in gaan shirley, heb je een zaklamp in geval van nood??

Groetjes,

Michèle

ik heb een zaklamp die je moet aanslingeren haha. Er zit een hendeltje aan waar je aan moet draaien en laat die op dus die doet het altijd. Ik ga zo slapen want er is nog steeds geen stroom. Manlief belde net dat hij bijna thuis is eindelijk!!

De tunnel is gelukkig weer open!

Liefs Shirley.

Gewijzigd door - x-shirley-x op 23 Feb 2011 22:00:16

Ha ha ha een knijpkat dus… slaap lekker meid. Ik heb wel stroom maar ik ga er ook lekker in.

Groetjes,

Michèle

Zal ik eerlijk even zeggen dat ik geen flauw benul heb wat een dongel is??? hahahahahahahahahaha, wat betreft inetrnetten via de telefoon, daar dacht ik idd later ook aan!!! hahahahahaha

Ennuh…zonder stroom kan idd heel gezellig zijn, maar ja, dan moet je wel je mannetje bij je hebben!!

liefs woezel

@ Woezel: Een dongel is een soort usb stick. Daarmee kan je overal internetten (door het hele huis, op straat, in de auto enz…)

Om iets voor half tien hadden we weer stroom en manlief kwam iets na half tien thuis dus we hebben niet meer knus samen onder een dekentje bij de kaarsen gezeten… haha! Toch geen babyboom voor mij over 9maanden.

Liefs Shirley

Ohhhhh dus over 9 maandjes is er bij jullie in het dorp en de naburige dorpen een baby-boom!!!